Vakkert

Fascinerende sted, dessverre så tok dem ikke kort, husk å ha med deg cash om du vil se inne. Verdt... les mer

Anmeldt 27. juni 2020
Sara N
Oslo, Norge
Fin utsikt

Anmeldt 28. oktober 2019
Frank W
Drammen, Norge

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Fascinerende sted, dessverre så tok dem ikke kort, husk å ha med deg cash om du vil se inne. Verdt et besøk.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, Sara N
Anmeldt 28. oktober 2019

Den tilsandede kirke har vært en severdig attraksjon lenge - allerede på slutten av 1700-tallet ble kirken stengt av Kongen på grunn sanden som trengte seg inn. Det er mulig, opp en særdeles trang og mørk trapp, å ta seg oppover i kirken, og da får man til slutt en flott utsikt.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, Frank W
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Fin opplevelse å besøke kirken. Flott natur og fine turmuligheter i umiddelbar nærhet. Vi ønsket å besøke tårnet, men her måtte du ha danske penger.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, frodes721
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Jeg synes det absolutt er verdt tid og sum å leie seg en sykkel og sykle en tur ut hit og gjerne fortsette turen litt videre fra Skagen sentrum også! Synet av kirken som ruver over skogen og ligger i den deilige sanden er noe særeget.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, dorthesKS
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Veldig kult å se. Kun tårnet av kirken er synlig. Resten er dekket av sand gjennom årenes løp. Eneste minus at du må betale kontant for å gå opp i tårnet. Vi hadde ikke danske penger.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, st_lee2015