Gratis avbestilling frem til 28/07
Gratis avbestilling frem til 27/07
Gratis avbestilling frem til 23/07
Priceline
Anmeldt 1. mai 2018

Hotellet er helt greit. Fine rengjorte romslige rom. Vi ble godt mottatt i resepsjonen. Flott frokost. Koselig og hyggelig betjening i Lobbybaren. Hotellet ligger litt langt fra Skagen sentrum, i stille og fredelige omgivelser.

• Opphold: april 2018, reiste med venner
Takk, GrumpyKristiansand
Gitte S, Marketing på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mai 2018

Hei GrumpyKristiansand

Tusind tak for de pæne ord. Vi vil se frem til at byde jer velkommen igen en anden god gang.

Anmeldt 17. april 2018

Lekkert rom med god plass og veldig gode senger. Stort og lekkert bad med nok håndklær og badekåper. God frokost med masse å velge i. En flott restaurant med veldig god middag. Og kelner hadde gode kunskaper om valg av vin med anbefalinger.

Romtips: Stort premium rom med veldig gode senger.
Opphold: april 2018, reiste som et par
Takk, beaek
Gitte S, Marketing på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. april 2018

Kære Beaek
Tusind tak for din flotte anmeldelse. Den er vi glade for, og vi håber, at vi kan byde dig velkommen igen her på Color Hotel Skagen.

Anmeldt 2. april 2018

Vi har bodd på dette hotellet flere ganger og alltid vært fornøyd. Ingen overdreven luksus, men rent og pent og alt man trenger. Jeg likte at det på barmenyen oppfordres til å drikke mer vann! Koselig personale, hjertelig velkomst i resepsjonen.

Opphold: mars 2018, reiste som et par
Takk, Ingjerd S
Gitte S, Marketing på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. april 2018

Hej Ingjerd
Tak fordi I kommer igen og er glade for vores personale. Det er vi rigtig glade for at høre. Og vi ser naturligvis meget frem til, at byde jer velkommen igen her på hotellet.

Anmeldt 27. mars 2018

Vil absolutt anbefale dette hotellet. Det er ikke for stort men allikevel plass til mange gjester. Tilbudet er innholdsrikt for voksne og barn. Betjeningen og kjøkkenet består av flinke og imøtekommende mennesker.

Romtips: Savner kanskje en liten kaffetrakter.
Opphold: mars 2018, reiste med familie
1  Takk, brekkesto

Hej Brekkesto
Tusind tak for din anbefaling af Color Hotel Skagen. Det er vi meget taknemmelige for, og vi håber naturligvis, at vi får lov at byde dig velkommen igen.

Anmeldt 27. mars 2018

Vi koser oss alltid like mye på Color Hotel Skagen. God atmosfære og god mat. Betjeningen er meget serviceinnstilt og imøtekommende. NB! En bør unngå å bruke minibanken ved resepsjonen. Vekslingskursen er lite gunstig.

Romtips: Meget godt fornøyd med superior værelsene. Herlig med god plass på badet.
Opphold: mars 2018, reiste med venner
Takk, sverredf

Hej Sverredf
Hvor er det dejligt at læse, at I altid koser jer på Color Hotel Skagen. Vi vil se meget frem til, at kunne byde jer velkommen nok engang.