Gratis avbestilling frem til 10.02.23
Gratis avbestilling frem til 11.02.23
Gratis avbestilling frem til 11.02.23
TripadvisorUSD 156
Anmeldt 15. oktober 2018

Fint hotell med grei standard i utkanten av Skagen. Flott turområde rett utenfor døren, og et par kilometer inn til sentrum av Skagen. Utendørs, oppvarmet basseng, boblebad og badstu som vi hadde helt for oss selv de gangene vi brukte det. Vi hadde superior rom og det var god plass, gode senger og bad med massasjedusj. God frokost med det som kan forventes. Hyggelig betjening. Vi spiste middag i restauranten og i kafeen, og det var god mat og hyggelig betjening begge steder. Kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Paradise425012
GitteS369, Marketing på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Tusind tak for den flotte anmeldelse af Color Hotel Skagen. Den største ros er, at I gerne kommer igen. Det vil vi glæde os til. På glædeligt gensyn :)

Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Dette hotellet leverer like bra enten man drar med eller uten barn. Her er tilbud for store og små, som lekerom for de minste, ungdomsrom med divers aktiviteter, treningsrom, basseng, bar og restaurant osv. Rommene er rene og av god størrelse. Senger og sengetøy er av god standard og etter en god natts søvn får du servert nydelig frokost.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, meretek_13
GitteS369, Marketing på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Hej Merete

Tusind tak for den flotte anmeldelse. Det glæder os, at I oplever at I kan bo her og få samme oplevelse, om I har børn eller ikke børn med - og vi vil se frem til at byde jer velkommen igen en anden god gang.

Anmeldt 9. september 2018

Vanlig rom, greit nok. Vi hadde bestilt allergirom uten tepper. Ved innsjekking fikk vi beskjed om at de hadde allergirom, men ikke uten tepper. Burde vært orientert om ved bestilling.
Korridoren var hver eneste dag okkupert av traller med rent tøy, skittent tøy, service m.m. Ikke hyggelig og hva med rømningsvei ved brann?
Veldig hyggelig betjening i restauranten men vanskelig å få plass for sju. Var ikke plass, men plutselig var det likevel plass og ikke i det hele tatt fullt hva vi kunne se.
Mange smil å få i resepsjonen.

Romtips: Be om rom uten lagrede traller i korridoren
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Bergljot Ree H
GitteS369, Marketing på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

Hej Bergljot Ree H

Tusind tak for din anmeldelse. Det glæder os, at I har oplevet mange smil i receptionen og fået veldig hyggelig betjening i restauranten.

Til gengæld er vi kede af, at I har fået allergirom med tepper. Vi har allergivenlige rom uden tepper, og vi har straks taget action og sikret, at alle ved, at vi har disse allergivenlige rom. Vi har mange gæster, og dermed også meget rengøring - og rømningsvei ved brann har vi procedure for. Der er nemlig meget strikse regler for, hvordan vi må have traller på gangene. Vi håber, at få lov til at byde jer velkommen igen en anden god gang.

Anmeldt 27. august 2018

Pent og rent hotell. Veldig bra service. Mange tilbud som badstue ute ved bassenget og der var også utvendig boblebad. Fin restaurant og hyggelig pianomusikk til middagen. Det eneste negative var prisen. 2400 nkr. synes litt mye for en natt i dobbeltrom.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Sigurd B
Gitte S, Marketing på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Hej Sigurd B
Tak for de pæne ord og dejligt at læse, at du finder det attraktivt med de mange tilbud. Vi vil se frem til at byde dig velkommen igen en anden god gang.

Anmeldt 21. august 2018

Det var rot i bestillingen som var gjort via Color Line, slik at vi fikk en leilighet isteden for ett rom. Leilighet var bra, men fordi vi opprinnelig hadde bestilt rom så ble alt av skuffer og skap i leilighet låst, dette kunne imidlertid låses opp og da med et tillegg i prisen på kr. 400 pr. døgn.
Vi hadde tenkt å være med på hotellets grillaften og dette kostet ca NOK 450 + drikke.
Generelt høyt prisnivå. Nesten Nok 150 pr. dag for en ordinær sykkel.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Hilde B

Kære Hilde B

Tusind tak for jeres anmeldelse. Håber I har haft en god oplevelse på toppen af Danmark.