TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 1. september 2019

Ved vår årlige pensjonisttur,var vi i år i Skagen,Vi hadde 2 netter på Color Skagen hotell.Greit hotell,men fire stjerner er vel litt i overkant.Hyggelig betjening og god sovekvalitet.Men hadde vel kanskje vært på tide med en oppgradering.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Pero391
gitteskelly, Marketing på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Hej Pero391

Tak for besøget og for jeres anmeldelse.
Vi håber, at vi kan få lov til at byde jer velkommen igen en anden god gang.

Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Vi fikk en veldig god deal gjennom color line med ferjeoverfart. Tror ikke jeg hadde betalt full pris.

Veldig hyggelig betjening og god frokost.

Hotellet er fint nok. Rent og greit. Det er noe billig innredet og jeg tror jeg kjenner igjen noen IKEA-møbler, men hvis man ikke forventer noe råflott så spiller det ingen rolle.

Bra med fasiliteter.

Fant et sort langt hår på veggen i dusjen. Vi er begge blonde :0 men virket ellers greit.

Ganske bra wifi, gikk fint å streame live premier league.

Alt i alt, veldig fornøyd.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 228jesperb
gitteskelly, Marketing på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2019

Hej 228jesperb

Mange tak for jeres anmeldelse. Det er dejligt at læse, at I er veldig fornøyd med jeres ophold her på Color Hotel Skagen.

Vi har ikke IKEA-møbler på vores værelser, men til gengæld primært Skagerak møbler (tidligere Trip Trap) - blot til jeres info.

Vi vil se frem til at byde jer velkommen igen en anden god gang.

Anmeldt 6. august 2019

Flott by. Koselege kafear. Fine butikkar. Kjempegod sjømat. Godt hotel med fin frukost. Museumet,var fantastisk med nydelege bilete. Lyset om kvelden var fantastisk. Likeins lyset på sanddynane utover Grenen.

Romtips: Viss du veit kva du betalar for, er dette greitt.
Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 128eirikh
gitteskelly, Marketing på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2019

Kære 128eirikh

Tak for de flotte ord.
Det glæder os at læse, at I synes om vores hotel og vores fine by Skagen.
På glædeligt gensyn.

Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Vi bodde ved dette overnattingsstedet to netter i juli 2019. Stedet fremstår ikke som et hotell og betegnelsen av fire stjerner er direkte misvisende. Vi reiste med hund og hadde booket dette på forhånd. Da vi ankom fikk vi beskjed om at hunden ikke var velkommen på noen innvendige fellesområder. Dette til motsetning av andre hoteller med høy kvalitet. Rommet vårt hadde vegg til veggteppe, hvilket ikke er greit på rom hvor hunder skal være! Rommet fremsto ikke som rent og sengene var dårlig. Vi ble installert i en sidebygning (stedet fremstår av mange sidebygningen) hvor rommene ligger alt for tett, med terrasser og veranda og vinduer tett i tett. Dette går utover nattesøvnen. Vi fikk ikke reservere sykler kvelden før, til tross for at stedet ligger et stykke utenfor Skagen sentrum. Resepsjonen var lite serviceinnstilt. Positivt var de ansatte i restauranten. De var veldig koselige!
Vi kan absolutt ikke anbefale dette stedet!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, groe866
gitteskelly, Marketingskoordinator på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2019

Kære Groe866. Tak for din tilbagemelding. Vi beklager I ikke var tilfredse med opholdet. Vi forstår ikke helt, at vi ikke skulle fremstå som et hotel, det er vi aboslut ikke enige i - og det med de 4 stjerner bliver vi klassificeret officielt til hvert år.
Såfremt der var noget fejl med rengøring, håber jeg I tog kontakt til receptionen, så vi havde mulighed for at rette det op under jeres besøg.
Fortsat god sommer.

Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Ingen liker å bli lurt, jeg valgte dette hotellet fordi jeg hadde 2 delvis fri voucher, men de ville ikke akseptere når jeg skulle bet, fant stadig på nye unnskyldninger. O ettertid har kontaktet hotellet, stadig nye unnskyldninger. Jeg føler meg litt. Jeg har gratulert dem alt de klarte å miste en kunde. Gjør deg selv en tjeneste- ikke bedtill rom der

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, nordkaperen
gitteskelly, Marketing på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2019

Kære Nordkaperen. Det er med beklagelse vi har læst din anmeldelse, hvor vi slet ikke er enige i forløbet. Det er korrekt du havde vouchere, ikke delvis fri vouchere, men vouchers til en specifik værelsestype til en bestemt pris. På dine vouchere stod der også, at opholdet skulle bookes direkte på hotellet på en nærmere angivet mail eller på et direkte tlf. nr. Du har booket en anden type værelse og booket på en anden bookingkanal, hvorfor du desværre ikke kan benytte dine vouchere, beklager.
Venlig hilsen, Rikke Gandrup, direktør