Travelocity
Trip.com
Orbitz.com
Expedia.comUSD 173
Anmeldt 10. juli 2020

Super fint hotel! Fint basseng og boblebad!Kort vei inn til sentrum, og de populære strendene. God hotel frokost. Eneste er at det var ganske lytt der, og personalet var ikke service minded. manager var veldig hyggelig, men ikke de i resepsjonen. De var sure og ite imøtekommende dessverre

Takk, tineb503
Gitte Skelly, Markedsføring på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2020

Hei. Hvor deiligt at I synes godt om hotellet, men vi er kede af, at I ikke synes personalet var serviceminded. Det er vi godt nok slet ikke vant til at høre, så det vil vi da lige tage en snak omkring. Vi håber, at I vil komme på besøg en anden god gang og at I vil få en helt anden oplevelse. Fortsat god sommer.

Anmeldt 11. desember 2019

Dette er et flott hotell, til en fornuftig pris. Gratis parkering. Rene og fine rom. Nydelig frokost og en meget hyggelig betjening. Koselig bar område og spill i kjeller, som biljard og brordtennis. Utendørs svømmebasseng og badstu. Vel verdt et besøk

Takk, geir-norge
gitteskelly, Marketing på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2019

Hej Geir

Mange tak for jeres flotte anmeldelse. Det glæder os at læse, at I synes, vi er vel værd et besøg. Vi håber, at vi får lov at byde jer velkommen en anden god gang.

God jul & godt nytår.

Anmeldt 2. desember 2019

God service, meget god frokost, gode og store rom. Rolig atmosfære. Ligger kanskje litt for langt fra sentrum, men orker man å rusle i 20 minutter så er det ikke noe problem. Godt tilbud av mat på dagtid og kveldstid. Koselig resepsjon og ikke minst de som jobber der.

1  Takk, Rudigre
gitteskelly, Marketing på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. desember 2019

Hej Rudigre

Tusind tak for din flotte anmeldelse. Det glæder os at læse, at I er tilfredse med service, mad, rommene og os der arbejder på Color Hotel Skagen. Vi håber, at vi får lov at byde jer velkommen igen en anden god gang.

Anmeldt 21. november 2019 via mobile enheter

Når det bestilles et dobbeltrom på hotellet,så vil vi ikke bli plassert i bygg 150 meter fra hotellet i en ferieleilighet uten å få beskjed på forhånd.
En må da også kle på seg ytterbekledning for
Å komme frem til frokostsal.
Hilsen
Arne Aartun

Takk, Culture310466
gitteskelly, Marketing på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2020

Kære Arne

Tak for din anmeldelse af jeres ophold hos os.
Det er rigtigt, at vi har både standard værelser og lejligheder som er placeret i annekset lige ret bag hovedbygningen. Vi beklager naturligvis hvis I ikke er blevet gjort opmærksomme på, at det var der jeres værelse lå.
Hvis vi på nogen måde har mulighed for at give værelser inde på hotellet, gør vi naturligvis det, hvis der er et ønske om det. Ved jeres seneste besøg har vi dog været i gang med renovering af en del af vores værelser, derfor kan det ønske have været svært at opfylde.
Vi håber naturligvis, at vi alligevel kan byde jer velkommen igen.

Anmeldt 2. oktober 2019

Vi hadde et opphold fra 27-29 sept, ved ankomst ble vi møtt av en veldig hyggelig og blid dame, vi fikk sjekket inn før tiden, vi hadde suite og på rommet fikk vi velkomstkasse med øl, brus, vann, frukt og sjokolade.
Vi spiste lunsj i cafeen og middag i restauranten, vi opplevde veldig god service og fantastisk mat.
Søndag morgen bestilte vi frokost på rommet den kom presis på tiden og en hyggelig dame satte all mat inn på rommet, vi fikk alt vi hadde bestilt og litt til, frokosten i frokostsalen var og veldig bra, liten, men nok av alt
Vi vil absolutt anbefale dette hotellet, og vi kommer tilbake

Romtips: Suitene var fantastiske
Dato for oppholdet: september 2019
Takk, RuneB16
gitteskelly, Marketing på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2019

Hej RuneB16

Tak for jeres fine anmeldelse.
Det er dejligt at læse, at I vil anbefale Color Hotel Skagen og komme tilbage.
Så kan vi vist ikke få mere ros :)

På glædeligt gensyn!