Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Fornøyd med oppholdet. Bra rom og god service. Kommer gjerne tilbake.Fikk med et vennepar på samme tur. Merkelig at de fikk en rimeligere pris enn den jeg gjorde Samme båttur og likt opplegg på hotellet. De booket to dager etter meg. Vennlig hilsen Ole Petter

Takk, Tourist427404
Gitte Skelly, Markedsføring på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Kære Tourist427404
Tusind tak for din flotte anmeldelse, og vi vil se frem til at by jer velkommen igen :)
Fortsat god sommer!

Anmeldt 30. juli 2020

Hotellresepsjonen, restauranten og fellesområdene var veldig fine og innbydende. Leiligheten derimot kunne virkelig trengt oppussing. Hele området ved leiligheten bar preg av manglende vedlikehold de senere årene. God frokost og hyggelig betjening dro ellers inntrykket opp. Beliggenheten var litt avsides i forhold til Skagen, men det var mulighet til å låne sykler.

Takk, Kirsti442

Hej Kirsti442
Mange tak for jeres anmeldelse af Color Hotel Skagen, og vi håber, at I har haft en god ferie på toppen af Danmark.
Fortsat god sommer!

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde kun en overnatting på dette hotellet, så har ikke mye grunnlag for å uttale meg.

Men... Rent og pent, gode senger og kanskje det hyggeligste og mest serviceinnstilte personellet i hele Danmark. Vurderer sterkt å booke noen dager neste år.

1  Takk, YALLAMANN
Gitte Skelly, Markedsføring på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Kære Yallamann
Tak for din fine anmeldese - det sætter vi stor pris på
Fortsat god sommer

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi var der noen dager i juli og nøt både den gode atmosfæren og fantastisk gode maten de serverte både på Cafeen og i restauranten. Vi kommer gjerne tilbake og kan absolutt anbefale både hotellet og Skagen.

Takk, StineE161

Kære Stine
Tak for din fine anmeldese - det sætter vi pris på.
Fortsat god sommer

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Ikke renhold i løpet av våre 6 døgn i leilighet. Måtte be om nye håndklær.
Lite trykk i dusjen og dårlig sluk.
Bassenget var stengt 1 døgn, kaldt.
Dyrt, når ingenting er inkl av renhold, oppredning av senger, nye håndklær,basseng er stengt et helt døgn.

Takk, mongra73

Kære Monika H.
Vi vil gerne give dig tilbagemelding på ovenstående punkter. Vedr. daglig rengøring – du har købt opholdet gennem Expedia og på Expedias hjemmeside, står der, at opholdet kun er med slutrengøring – ikke med daglig rengøring.
Vedr. håndklæder, toiletpapir mm. ligger der en informationsskrivelse ved ankomst til lejligheden om, at I altid kan bede om disse ting i receptionen eller hos house- keeping og det fylder vi gerne op dagligt, såfremt man har behov.
Poolen er 22 g varmt og ja det er korrekt vi måtte lukke den en eftermiddag/ aften pga. af et barn havde haft et ”uheld” i poolen og så er vi nødt til at skifte vand og det tager tid. Det kan vi ikke gøre så meget anderledes.

Vi håber du trods alt har haft et godt ophold i Skagen og ønsker en fortsat god sommer .