Anne B
Dato for oppholdet: august 2020
Gitte Skelly, MarkedsføringColor Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 3. aug. 2020
Hej Annemabohl
Mange tak for din flotte anmeldelse og deiligt at læse, at du har følt dig trygg på dit ophold.
Fortsat god sommer.
      kr 2 634
    2.5 km fra Color Hotel Skagen
    Se flere hoteller i Skagen
    Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dårlig service,lite imøtekommende betjening. Lite vennlige. Lite løsningsorienterte. Føltes virkelig ikke som kunden var i fokus for mange av de ansatte. Rommene var ok. Maten var ok,men ingen høydare.

Dato for oppholdet: august 2020
    Takk, 723areb
    Gitte Skelly, Markedsføring på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hej 723areb
    Tak for din anmeldelse, selvom vi er kede af at læse, at du har oplevet det som, at kunden ikke er i fokus. Det er ellers et område hvor vi får rigtig meget ros - som du også vil bemærke, hvis du læser flere af vores anmeldelser her på Tripadvisor - og som vi har mye fokus på, da vi naturligvis ønsker at alle vores gæster får en dejlig ferieoplevelse.

Vi håber, at vi trods alt kan få lov at by jer velkommen igen en anden god gang.
    Fortsat god sommer.

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Fornøyd med oppholdet. Bra rom og god service. Kommer gjerne tilbake.Fikk med et vennepar på samme tur. Merkelig at de fikk en rimeligere pris enn den jeg gjorde Samme båttur og likt opplegg på hotellet. De booket to dager etter meg. Vennlig hilsen Ole Petter

Takk, Tourist427404

Kære Tourist427404
    Tusind tak for din flotte anmeldelse, og vi vil se frem til at by jer velkommen igen :)
    Fortsat god sommer!

Anmeldt 30. juli 2020

Hotellresepsjonen, restauranten og fellesområdene var veldig fine og innbydende. Leiligheten derimot kunne virkelig trengt oppussing. Hele området ved leiligheten bar preg av manglende vedlikehold de senere årene. God frokost og hyggelig betjening dro ellers inntrykket opp. Beliggenheten var litt avsides i forhold til Skagen, men det var mulighet til å låne sykler.

Takk, Kirsti442

Hej Kirsti442
    Mange tak for jeres anmeldelse af Color Hotel Skagen, og vi håber, at I har haft en god ferie på toppen af Danmark.
    Fortsat god sommer!

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde kun en overnatting på dette hotellet, så har ikke mye grunnlag for å uttale meg.

Men... Rent og pent, gode senger og kanskje det hyggeligste og mest serviceinnstilte personellet i hele Danmark. Vurderer sterkt å booke noen dager neste år.

1  Takk, YALLAMANN
    Gitte Skelly, Markedsføring på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Kære Yallamann
    Tak for din fine anmeldese - det sætter vi stor pris på
    Fortsat god sommer

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi var der noen dager i juli og nøt både den gode atmosfæren og fantastisk gode maten de serverte både på Cafeen og i restauranten. Vi kommer gjerne tilbake og kan absolutt anbefale både hotellet og Skagen.

Takk, StineE161

Kære Stine
    Tak for din fine anmeldese - det sætter vi pris på.
    Fortsat god sommer