Travelocity
Booking.comUSD 222
Orbitz.com
Expedia.comUSD 222
Anmeldt 12. august 2020

Nydelig mat, bare den er god grunn til å komme tilbake.
Meget hyggelig betjening.
Veldig beviste på Covid-19 problemet. Håndsprit over alt, utenfor matsalen, inne i matsalen, i resepsjonen. Ikke minst egne sprayflasker til å spraye solsengene med.
Det eneste var at det var en merkelig lukt på rommet, så vi måtte ha vinduene åpne hele tiden.
Vi sa ikke ifra, men jeg er sikker på at vi da hadde fått et annet rom. Men beliggenheten på rommet var så perfekt at vi godtok problemet

Takk, oeisteinj
Gitte Skelly, Markedsføring på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Kære oeisteinj
Tusind tak for de pæne ord.
Vi håber at kan byde jer velkommen en anden gang.

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Koste oss en god lang weekend. Fine rom, nydelig frokost, smittevern på høyt nivå. Hyggelig betjening og fine fasiliteter med basseng og solsenger. Restauranten leverte ikke til forventningene, men det finnes mange gode alternativer inne i Skagen. (25-30 min spasertur)

2  Takk, OdBjB
Gitte Skelly, Markedsføring på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Kære OdBjB
Mange tak for jeres anmeldelse, og det glæder os at I koste jer over en god lang weekend.
Fortsat god sommer :)

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Har vært på Color Skagen Hotel noen dager nå,- utrolig positive opplevelse!
Blide og dyktige ansatte, corona smitte tiltak på høyt nivå man føler seg så trygg, flotte rom og nydelig mat. Color Line leverer alltid ⚓️❤️

Takk, annemabohl
Gitte Skelly, Markedsføring på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hej Annemabohl
Mange tak for din flotte anmeldelse og deiligt at læse, at du har følt dig trygg på dit ophold.
Fortsat god sommer.

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dårlig service,lite imøtekommende betjening. Lite vennlige. Lite løsningsorienterte. Føltes virkelig ikke som kunden var i fokus for mange av de ansatte. Rommene var ok. Maten var ok,men ingen høydare.

Takk, 723areb

Hej 723areb
Tak for din anmeldelse, selvom vi er kede af at læse, at du har oplevet det som, at kunden ikke er i fokus. Det er ellers et område hvor vi får rigtig meget ros - som du også vil bemærke, hvis du læser flere af vores anmeldelser her på Tripadvisor - og som vi har mye fokus på, da vi naturligvis ønsker at alle vores gæster får en dejlig ferieoplevelse.

Vi håber, at vi trods alt kan få lov at by jer velkommen igen en anden god gang.
Fortsat god sommer.

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Fornøyd med oppholdet. Bra rom og god service. Kommer gjerne tilbake.Fikk med et vennepar på samme tur. Merkelig at de fikk en rimeligere pris enn den jeg gjorde Samme båttur og likt opplegg på hotellet. De booket to dager etter meg. Vennlig hilsen Ole Petter

Takk, Tourist427404

Kære Tourist427404
Tusind tak for din flotte anmeldelse, og vi vil se frem til at by jer velkommen igen :)
Fortsat god sommer!