Expedia.comUSD 171
eDreamsUSD 171
CheapTicketsUSD 171
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Fint på alle måter, trygt i forhold til corona, veldig fornøyd med pulje vis morgen mat. Særdeles hyggelige og hjelpsomme ansatte. Rommene er fine og rene,kort avstand til Skagen. Alltid hyggelig å komme til color hotell.

Takk, 826kjelll
Gitte Skelly, Markedsføring på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Kære Kjell
Tusind tak for din flotte anmeldelse, og mange tak for besøget. Dejligt at I har følt jer trygge i forhold til corona. Vi har meget fokus på, at det skal være rart at være her på hotellet, selvom vi har måtte lave nogle nye tiltag pga. corona. Vi håber, at vi snart får lov at by jer velkommen igen her på hotellet. Ha det bra :)

Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Ryddig og rent på hele hotellet. Veldig hyggelige ansatte.
Det er et rolig område med god atmosfære. De har basseng, boblebad, sauna, treningsrom, restaurant og bar. Vil du sitte ute litt for deg selv så er det en stor gressplen bak hotellrommene med god plass.
I disse covid-19 tidene følte vi oss trygge og smittevernet var godt lagt opp.
Prisene på drikke og mat er som i Norge.
Grei frokostbuffet med et utvalg for alle.

1  Takk, 700kirsteng
Gitte Skelly, Markedsføring på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Kære Kirsten
Mange tak for din anmeldelse - det glæder os at læse, at I har været tilfredse med at bo her på Color Hotel Skagen. Og det glæder os især, at I har følt jer trygge i forhold til vores forholdsregler vedr. COVID19. Vi vil se frem til at byde jer velkommen igen en anden god gang.

Anmeldt 12. august 2020

Nydelig mat, bare den er god grunn til å komme tilbake.
Meget hyggelig betjening.
Veldig beviste på Covid-19 problemet. Håndsprit over alt, utenfor matsalen, inne i matsalen, i resepsjonen. Ikke minst egne sprayflasker til å spraye solsengene med.
Det eneste var at det var en merkelig lukt på rommet, så vi måtte ha vinduene åpne hele tiden.
Vi sa ikke ifra, men jeg er sikker på at vi da hadde fått et annet rom. Men beliggenheten på rommet var så perfekt at vi godtok problemet

Takk, oeisteinj
Gitte Skelly, Markedsføring på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Kære oeisteinj
Tusind tak for de pæne ord.
Vi håber at kan byde jer velkommen en anden gang.

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Koste oss en god lang weekend. Fine rom, nydelig frokost, smittevern på høyt nivå. Hyggelig betjening og fine fasiliteter med basseng og solsenger. Restauranten leverte ikke til forventningene, men det finnes mange gode alternativer inne i Skagen. (25-30 min spasertur)

2  Takk, OdBjB
Gitte Skelly, Markedsføring på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Kære OdBjB
Mange tak for jeres anmeldelse, og det glæder os at I koste jer over en god lang weekend.
Fortsat god sommer :)

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Har vært på Color Skagen Hotel noen dager nå,- utrolig positive opplevelse!
Blide og dyktige ansatte, corona smitte tiltak på høyt nivå man føler seg så trygg, flotte rom og nydelig mat. Color Line leverer alltid ⚓️❤️

Takk, annemabohl
Gitte Skelly, Markedsføring på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hej Annemabohl
Mange tak for din flotte anmeldelse og deiligt at læse, at du har følt dig trygg på dit ophold.
Fortsat god sommer.