Anmeldt 3. september 2021

Vennlig mottakelse i resepsjonen. Tjenestevillig personale. Flott superior rom. God frokost. Deilig basseng og hageanlegg. Veldig fornøyd.
Skagen museum har en ny og spennende utstilling som alene er verdt et besøk.
Color line tilbudet for reise og hotell er prisgunstig. Rikelig buffet på båten.

Romtips: Mot hageanlegget. Superior rom. Kort vei til basseng. Stille og rolig.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Rolf H
Gitte Skelly, Markedsføring på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Kære Rolf. Tusind tak for besøket, og mange tak for din flotte anmeldelse. Det er dejligt at læse, at du har været fornøyd med dit ophold her på Color Hotel Skagen :)

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Her er det mange fine turmuligheter. Stille og rolig område. Fin leilighet. Her kan man lage måltider selv. Godt med parkering for biler, og sykler. Litt dårlig med aircondition , måtte bruke fuktige håndklær for å kjøle oss ned når vi skulle sove. To vifter hadde gjort susen.

Romtips: Ta med godt humør. Ellers er dette et fint sted å overnatte for barnefamilier. Anbefales, blir ikke skuffet.
Takk, Vibeke V
Gitte Skelly, Markedsføring på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hej Vibeke. Tusind tak for din anmeldelse. Det er dejligt at læse, at I synes, vi er et nydeligt sted. Vi håber, at vi får lov at byde jer velkommen igen en anden god gang. Fortsat god sommer!

Anmeldt 6. oktober 2020

Beliggenhet er skjønn, og servicen er meget bra. Og på de aller fleste opphold har vi fått ett stille værelse. Hotellets vedlikehold er meget vel gjennomført, også gjennom disse virustider med mange færre gjester enn vanlig. Vi ses snart igjen!

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, contrajan
Gitte Skelly, Markedsføring på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2020

Tusind tak for besøget igen - bare hyggeligt!
Og tusind tak for den flotte anmeldelse.
Vi vil se frem til at byde jer velkommen igen.
På glædeligt gensyn.

Anmeldt 12. september 2020

Veldig fint rommet,restaurant har riktig god mat og alt var supert.Boblebad og Sauna er ute og veldig koselig.Personal er top.Skagen er i nærheten og du kan leie sykler i hotell.Frokost er god og vi skal komme tilbake

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Guide642550
Gitte Skelly, Markedsføring på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2020

Hej på dere.
Mange tak for jeres meget flotte anmeldelse af hotellet vort. Det er vi kjempe glade for. Vi er ekstra glade fordi I ønsker at komme tilbage. Det vil vi glæde os til. På glædeligt gensyn!

Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Et meget hyggelig hotell. Betjeningen meget elskverdige. Samt mate i resturangen var fantastisk. Godt smittevern.God frokost.Greit å leie sykler, sånn vi kunne få godeopplevelse i Skage. Samt nydelig uteområder med vasse g på hotellet

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, hilde-abc
Gitte Skelly, Markedsføring på Color Hotel Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Hej Hilde
Mange tak for besøget og din flotte anmeldelse af hotellet vort. Det lyder som om, at I har nydt jeres ophold i Skagen. Vi håber, at vi får lov at byde jer velkommen igen en anden god gang :)