“Deilig mat, atmosfære og service!”
Anmeldelse av Restaurant Hyttefadet

Restaurant Hyttefadet
Vurdert som nr. 12 av 68 Restauranter i Skagen
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 17. april 2017

Vi spiste lunsj, burger og club sandwich, begge smakte godt med hjemmebakt brød og rikelig med forskjellig tilbehør. Klarte ikke å spise opp alt. Servicen var vennlig og oppmerksom. Fine lokaler og solrik uteplass i et ekte skagengult gammelt murhus. Kommer ganske sikkert tilbake :-)

Dato for besøk: april 2017
Takk, Grethe B

Anmeldt 3. august 2016 via mobile enheter

Denne restauranten er en av de beste vi har vært på. Spiste der både til lunsj og middag og maten smakte vidunderlig. God service, fantatisk mat, fin atmosfære. Anbefales til ALLE. 10/10! Herlig.

Dato for besøk: august 2016
2  Takk, Kristine G
Anmeldt 1. juli 2016 via mobile enheter

Her var det utrolig koselig, i lyse fine lokaler og artige bilder på veggene. Nydelig og flott presentert mat,servert av hyggelige og oppmerksomme folk. Både forrett og hovedrett var herlig og desserten nydelig. Lokalt øl fra Skagen passet godt til min rett. Anbefales uten tvil.

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, KaiStick
Anmeldt 18. mai 2016

Etter flere gode matopplevelser i deilige Skagen, var det en skuffelse å få dårlig servering og rett og slett dårlig mat i form av bl a sur bouillabaisse.. Vi klagde på dette, men fikk ingen kompensasjon på noe vis, og endte opp med en høy regning for en dårlig matopplevelse.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Katrine S
Anmeldt 13. august 2015 via mobile enheter

Spiste lunsj ("frokost") her og fikk nydelig pannestekt rødspettefilet. Med en "Drachmann" til ble det et meget godt måltid i sol og uteservering i ly for vinden. Flott beliggenhet, også for oss som var på sykkeltur. Liten og enkel meny, men mer enn nok fristende å velge mellom. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: august 2015
Takk, Ole Fredrik V

Reisende som så på Restaurant Hyttefadet, så også på

Skagen, North Jutland

Skagen, North Jutland

Har du vært i Restaurant Hyttefadet? Del dine erfaringer!