“Tipp stemning. ”

Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

For en hyggelig plass.
God mat, enkel men virkelig god Dansk mat.
Rock konsert i dag, gammelt godt lokalt topp band.
Fantastisk.
Nydelig øl, ja i det hele tatt en god opplevelse.

Dato for besøk: november 2017
Takk, bj_rntrondt

Anmeldt 4. november 2017 via mobile enheter

Vi hadde bestilt foredrag og omvisning i bryggeriet, med påfølgende smaksprøver på noen utvalgte øltyper. Omviser guidet oss gjennom husets historie og satte oss inn i hvordan man brygger øl. Her har de absolutt funnet sin nisje, for de klarer ikke å levere nok.

Etter en times foredrag og omvisning fikk vi et brett med smaksprøver. Samtidig bestilte vi hver vår rett. Litt tørr burger, men fried sweet potatoes var perfekt. det var rikelig med mat og fint å kjenne hvordan øltypene passet til maten.

De har levende musikk 170 dager i året!

Dato for besøk: november 2017
Takk, KolbjornA
Anmeldt 10. oktober 2017

Skagen Bryghus Restaurant ligger på Rådhusplassen i sentrum av Skagen. Her kan en innta en god lunch mens en sitter å følger med på folkelivet.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Ingjald2013
Anmeldt 12. august 2017 via mobile enheter

Som alltid de senere år utmerket service, raskt og hyggelig. God mat, som holder seg på høyt kvalitetsnivå, selv om stedet kan synes å gå helt utmerket faller man ikke for å redusere matkvaliteten. For ikke å snakke om ølet. Omgivelser meget hyggelige, med bryggepannene for enden av lokalet. Men i år et lite trekk så den siste stjernen mangler. En av personalet slikket seg hele tiden på fingertuppene for bedre å kunne plukke opp papirer som lå i bunke, menyer, underlag for tallerkener o.l. Det er hinsides hva man venter , og der mister Skagen Bryghus den siste stjernen i mine øyne.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Ole Fredrik V
Anmeldt 11. juni 2017 via mobile enheter

Vi valgte å gå hit siden min mann er veldig glad i forskjellig type øl - og her er utvalget stort. Dette var en fredag ettermiddag og det var livemusikk og høy stemning. Moro.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, WencheJ

Reisende som så på Skagen Bryghus Restaurant, så også på

Har du vært i Skagen Bryghus Restaurant? Del dine erfaringer!