“Utmerket”

Vurdert som nr. 3 av 69 Restauranter i Skagen
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. september 2021

Øllet var godt og fiskefrikadellene smakte utmerket. Servicen var flott og atmosfæren hyggelig.
Se etter flere anmeldelser av MulleEllum.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, MulleEllum

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Fikk oss en Smaks kasse med 5 forskjellige øl prøver. Vi ble servert: Nordlys, Nicki Jack American Ale, Sandmilen Guldøl, Musik i Skagen New England IPA og Gl. Skagen - IPA. Det var god stemning på ute serveringen og ble bare bedre og bedre lenger ut en kom i den godt sammensatt øl kassen, absolutt verdt besøket.

2  Takk, Reisejente85_
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk uteservering! Spiste ikke, men drakk en hel del godt øl. Du kan kjøpe brett med ulike smaksprøver. Maten så god ut, så må prøve den neste gang. Kom tidlig, det blir fort kø for å komme inn her på ettermiddagen.

Takk, Mack1z
Anmeldt 4. februar 2020 via mobile enheter

Fint sted å nyte en god lunch for deretter å oppleve god musikk og topp stemning. Effektiv betjening.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, geir900
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Vi må alltid innom Bryghuset når vi er i Skagen. God mat og øl fra brygghuset. Fin stemning med musikk. Et sted hvor man kan kose seg.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Eva H

Reisende som så på Skagen Bryghus Restaurant, så også på

Har du vært i Skagen Bryghus Restaurant? Del dine erfaringer!