Flott utsikt

Anmeldt 6. august 2019
frodes721
Herlig sted med historisk sus

Anmeldt 12. juli 2018
eholst
Nesoddtangen, Norge

Anmeldt 7. august 2019

Fin opplevelse å besøke fyret. Etter litt over 200 trapper opp kom du opp til en fantastisk utsikt over toppen av Danmark. Fin kafé i bunnen av tårnet,.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, frodes721
Anmeldt 23. juli 2019

Vi kom ikke lenger enn til inngangen, da min sønn på 7 år fikk lov av sin mor til å kjøpe en paraply med fuglemotiv. Han ville da vise den til meg og snudde seg og gikk mot meg med denne. Han fikk da kjeft av den mannlige betjeningen og ble beskyldt for å stjele. Hans mor forklarte at han bare ville vise den til sin far, men fikk da surt beskjed om at det brydde ikke betjeningen seg om, og at han kunne ødelegge paraplyen. Dette ble veldig leit for en ellers glad 7 åring... Med slik en ufordragelig betjening valgte hele følget på 12 å snu uten å ha vært innom. Veldig synd da dette var høydepunktet for enkelte fugleinterreserte i følget. Vi kommer ALDRI til å besøke denne plassen igjen med sånn en opplevelse.

Dato for opplevelse: juli 2019
3  Takk, Arnold143
Anmeldt 12. juli 2018

Det grå fyret er alltid verd et besøk, om ikka annet for å suge inn atmosfæren og nyte synet av dette flotte fyret.
Vi tokl fyret som et første stopp før vi sjekket inn og koste oss med kaffe og kaker fra kafeteriaen ved siden av.
Viste du at det grå fyret også er et senter for fugleobservasjon. Det kan man godt forst når man der fuglelivet.

Det grå fyret gir også flotte muligheter for å se på lystbåttrafikken rundt Grenen på vei til eller fra Skagen eller Lesø...

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, eholst
Anmeldt 9. juli 2018

Område med god utsikt over Kattegat, tilrettelagt badestrand, nærhet til en rekke bunkere fra 2.verdenskrig. Minnesmerke over dikteren Drachmann

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, DagB45
Anmeldt 20. juni 2018

Fyret er 47m høyt, og man kunne se utover Grenen og havet på ene siden, og Skagen by den andre veien. Fyret er også et fugleobservatorium. Anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Kjell E