“A”
Anmeldelse av Green's Pub & Cafe

Green's Pub & Cafe
Vurdert som nr. 17 av 65 Restauranter i Skagen
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Trege servitører. Og dårlig mat. Kan ikke anbefales, hvis du ikke har dårlig tid og ødelagte smaksløker

Takk, franko12018

Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og drikke. Veldig bra service ❤️ Kan anbefale denne plassen på det sterkeste. Fich and chips

1  Takk, Venche E
Anmeldt 7. november 2017

God mat og hyggelig betjening. Hyggelige lokaler. Kan anbefales. Har kun spist lunch her, men menyen tyder på at middag også kan bli en trivelig opplevelse

1  Takk, 78oddj
Anmeldt 24. juni 2017 via mobile enheter

Etter en dag ned mye småspising var vi egentlig ikke så sultne. Fish and chips på Green's hadde vi hørt mye bra om. Valget falt derfor på det og med en iskald øl til. Meget hyggelig og rask betjening. Maten var på bordet etter 10 minutter. Perfekt stekt fisk. Store sprøe chips. Alt i alt et bra måltid i typisk pub miljø.

Takk, Henning H
Anmeldt 11. april 2017 via mobile enheter

En tur innom for å varme oss, og ta litt drikke. Lokalene innfridde på temperaturen. Personalet var lite synkront og da blir det masete. Tror vi fikk spørsmål om meny og spise tre ganger fra tre ulike.

Takk, Kvinne48

Reisende som så på Green's Pub & Cafe, så også på

Skagen, North Jutland
Skagen, North Jutland

Har du vært i Green's Pub & Cafe? Del dine erfaringer!