“Dårlig service”
Anmeldelse av Green's Pub & Cafe

Green's Pub & Cafe
Vurdert som nr. 18 av 66 Restauranter i Skagen
Anmeldt 12. juli 2020

Dårlig opplevelse av personale. Lite service innstilt og ikke imøtekommende i det hele tatt.

Vi var 11pers som forlot stedet, gikk til Highway66 og fikk den beste service og steake

Takk, M2589HFmartino

Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Veldig god lunsj, men det tok tid før vi fikk bestille og før vi fikk maten. Kan anbefale fiskesuppen!

Takk, 272hegeh
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Maten var god, og betjeningen var veldig hyggelig og hjelpsom. Vi var der lørdag kveld og fikk en «noe støyete guttegjeng» ved siden av oss. Betjeningen oppfattet dette umiddelbart og fikk flyttet dem til et mer egnet sted innerst i lokalet. Veldig bra for oss alle :-)
Veldig bra fish and chips.

Takk, anka345
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Dette stedet ligger fint til i Skagen. Får rikelig porsjoner av det en bestiller. Kvaliteten på maten derimot var så som så. Er sikkert bedre ting på menyen. Bestilte pommesfrits og nachos.

2  Takk, Brikken82
Anmeldt 18. februar 2019 via mobile enheter

En hyggelig opplevelse av dansk gjestfrihet og dette lune, gode danske lynne..
Om der finnes både større og like gode steder i umiddelbar nærhet, har Green’s i Skagen fått adskillig stjerner av meg i reisekalenderen!
Takk til særs hyggelig og tilstedeværende betjening, takk for gode smaker.., og ikke minst takk for gode smil til kundene ..

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 217JohnH

Reisende som så på Green's Pub & Cafe, så også på

Har du vært i Green's Pub & Cafe? Del dine erfaringer!