“God mat til billig penge”
Anmeldelse av Jorgens Spisehus

Jorgens Spisehus
Vurdert som nr. 6 av 70 Restauranter i Skagen
Kjøkken: Dansk
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Vi spiste middag her; 3 voksne og 2 barn. Betalte rundt 600 danske kroner inkludert drikke. Er du småspist, kan du like gjerne bestille en barneporsjon, som er gedigne. Voksen porsjonene er også enorme. Du går ikke sulten ut herifra. Vi syntes maten smakte godt, det var smidig å bestille, lokalene hyggelige med utsikt over havnen og toalettene rene. Vi kommer gjerne igjen og anbefaler gladelig stedet til andre. Her finner du noe for enhver smak og du går mett ut døren med en lommebok som ikke tømmes.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, solveiga2014

Anmeldt 20. juni 2017 via mobile enheter

Vi ble anbefalt dette spisestedet på tur med en Bedford buss fra 1937, utmerket buss og sjåfør og guide. Dette var både velsmakende og hyggelig. Vi har spist stjerneskudd, assortert sild og hakkebøf. Dette var veldig godt. I tillegg hyggelig betjening. Et besøk på Jørgens Spisestue vil dere ikke angre på.

Dato for besøk: juni 2017
2  Takk, paula865
Anmeldt 19. mai 2017 via mobile enheter

En tur hit er obligatorisk hver gang vi er i Skagen. Stooore porsjoner og hyggelige priser. Kan anbefale Stjerneskudd.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, bjohelen
Anmeldt 13. februar 2017

Vi ville spise god hverdagsmat og valgte dette spisested. Hver onsdag var menyen stekt flesk m persillesovs og poteter. Vi valgte fiskefrikadeller m potetsalat og fiskefilet m reker. Smakte fortreffelig.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Britta T
Anmeldt 30. november 2016

Vi var 4 voksne mennesker som spiste deilig dansk mad, hjemmelaged og servert på et særdeles hyggelig vis. Når regningen kom, var vi positivt overrasket, det var meget mye og god mad for pengene.

Dato for besøk: november 2016
Takk, 700normand

Reisende som så på Jorgens Spisehus, så også på

Skagen, North Jutland

Har du vært i Jorgens Spisehus? Del dine erfaringer!