“Beste Stjerneskudd i Skagen”
Anmeldelse av Jorgens Spisehus

Jorgens Spisehus
Vurdert som nr. 6 av 69 Restauranter i Skagen
Kjøkken: Dansk
Anmeldt 8. september 2018

Jeg hadde forhørt meg hvor man kunne finne en restaurant som serverte ypperlig stjerneskudd og undersøkelsen førte meg ned i havnestrøket til Jørgens Spisehus. Det var et riktig godt valg. Jeg traff også eieren og det var artig. Dette er en sterk anbefaling. Enkelt og greit og kanon bra mat i riktig maritime omgivelser.

1  Takk, halfdan t

Anmeldt 27. august 2018

Hadde fiskesuppe og roastbiff-smørbrød . Begge deler var kjempegode . Kunne absolutt spist her igjen .Koselige servitører og kjempebra service.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Heidi M
Anmeldt 6. oktober 2017 via mobile enheter

Deilig avslappende stemning hos Jørgens Spisehus som ligger helt ned til havna.
Maten var perfekt og det var like fra dagens ret til burger og stjerneskudd!
Skal snart tilbake for det var absolutt mere enn et besøk verd!

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, FFFredrikstad
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

God mat og store porsjoner. Hyggelig atmosfære. Fin beliggenhet i Skagen havn.
Vi koste oss. Anbefales til andre som vil ha god mat til en rimelig penge.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, 594terjem
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Lang kø når vi kom, men gikk greit å finne seg et bord inne. Når vi hadde fått bestilt, kom maten relativt raskt. Veldig store porsjoner!! Men godt!!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, mariaeJ6075CL

Reisende som så på Jorgens Spisehus, så også på

Skagen, North Jutland

Har du vært i Jorgens Spisehus? Del dine erfaringer!