“Godt og rimelig.”

Jorgens Spisehus
Vurdert som nr. 7 av 73 Restauranter i Skagen
Kjøkken: Dansk
Anmeldt 5. juli 2023 via mobile enheter

Gatekjøkken. Men god mat. Store porsjoner. Rask servering. Hyggelig betjening. God pris. Ikke forvent noe gourmet-middag. Dette er gatekjøkken, men godt gatekjøkken. Vi spiste burger, ulike typer og stjerneskudd. Alle var fornøyd med maten.

Dato for besøk: juli 2023
Takk, 270arner

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Skagens beste stjerneskudd 👍
Godt og rikelig. Store porsjoner Og rimelig pris. Gode råvarer. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 586veronican
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Stolte blind på Tripad. Det var ordentlig nedtur! Maten var smakte ingen verdens ting og alt var tørt og stekt i hjel! Tørt burger, tørt fisk og svinekjøtt!Vi var veldig skuffet. Anbefaler ikke!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Sara N
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Var sulten på genuin Skagenmat. Stjerneskudd trodde jeg var en sikker vinner.
Gikk på Jørgens Mathus.
Og for en fiasko.
Gatekjøkkenmat. Usmakelig. Elendig!
I tillegg på en lørdagskveld.

Moralen er:

aldri mer Jørgens Mathus på kaia i Skagen.
Strykkarakter.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Harald-hamagutten201
Anmeldt 8. september 2018

Jeg hadde forhørt meg hvor man kunne finne en restaurant som serverte ypperlig stjerneskudd og undersøkelsen førte meg ned i havnestrøket til Jørgens Spisehus. Det var et riktig godt valg. Jeg traff også eieren og det var artig. Dette er en sterk anbefaling. Enkelt og greit og kanon bra mat i riktig maritime omgivelser.

1  Takk, halfdan t

Reisende som så på Jorgens Spisehus, så også på

Skagen, North Jutland

Har du vært i Jorgens Spisehus? Del dine erfaringer!