Grenen

Meget interessant sted med seler som hvilte ytterst. Fin spasertur på stranden. Litt tungt å gå i... les mer

Anmeldt 16. august 2020
alf_gea
Kolbotn, Norge
Spektakulært

Dette er et must om du er i Skagen. Her «møtes» to hav, og det er mildt sagt oppført hav utenfor... les mer

Anmeldt 3. august 2020
OdBjB
Østlandet, Norge
Les alle 1 692 anmeldelsene

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur, vi gikk i nydelig vær
Anbefales, gikk til det grå fyr etterpå
Fin tur frem og tilbake
Litt vanskelig å få parkert.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, mongra73
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Var en fin gå tur ifra Skagen hele veien opp til grenen. For de som blir slitne som meg kan man ta sandstormen ifra grenen til enden av Danmark. Problemet er at de kun tar kontanter. Så husk å ta det med

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, SteinarS631
Anmeldt 18. februar 2020

Var heldige med været ved dette besøket. Opprørt der havene møtes. Kort og flott spasertur i Skagen-lys til tuppen. Møtte på flere seler på land

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, Norwegian_couple4
Anmeldt 28. oktober 2019

Vi besøkte Grenen, der to hav møtes, i månedsskiftet september/oktober. Det var en grå og blåsende dag, med temperatur rundt 7-8 grader. Grenen blir likevel aldri feil, og dine gang fikk vi en forfriskende spasertur fra parkeringsplassen sig utover sandstranden. Høst er høst - det handler bare om å kle seg!

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Frank W
Anmeldt 1. oktober 2019 via mobile enheter

Flott vær og litt vind etter forrige dags storm. Fantastisk å se Kattegat møte Skagerak, ingen lyst til å svømme der.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, 247geirk