Grenen

Meget interessant sted med seler som hvilte ytterst. Fin spasertur på stranden. Litt tungt å gå i... les mer

Anmeldt 16. august 2020

Reisejente85_
Larvik, Norge
Les alle 1 693 anmeldelsene

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Det er absolutt et must å ta seg turen helt ut på Grenen hvor de to havene Skagerrak og Kattegat møtes. Her traff vi også på denne gangen 4 sel unger.

1  Takk, Reisejente85_
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Et artig sted å ha vært. Ikke et superspektskulært sted, men om msn allerede er i Skagen må man ta turen.

Det ER ved kysten.
Det KAN blåse.
...ta med en genser...

1  Takk, YALLAMANN
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur, vi gikk i nydelig vær
Anbefales, gikk til det grå fyr etterpå
Fin tur frem og tilbake
Litt vanskelig å få parkert.

Takk, mongra73
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Var en fin gå tur ifra Skagen hele veien opp til grenen. For de som blir slitne som meg kan man ta sandstormen ifra grenen til enden av Danmark. Problemet er at de kun tar kontanter. Så husk å ta det med

Takk, SteinarS631
Anmeldt 18. februar 2020

Var heldige med været ved dette besøket. Opprørt der havene møtes. Kort og flott spasertur i Skagen-lys til tuppen. Møtte på flere seler på land

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, Norwegian_couple4