Anbefales

En tur alle må ta hvis man er i Skagen. Litt folksomt i ferien. Du kan velge å gå eller ta... les mer

Anmeldt 1 uke siden
856siljes
Molde, Norge
Absolutt et must i Skagen

Gøy å oppleve tuppen av Danmark. Vi var der til lunsjtider, så vi hadde med egen mat og spiste på... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Tanja S
Les alle 1 731 anmeldelsene

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Det er absolutt et must å ta seg turen helt ut på Grenen hvor de to havene Skagerrak og Kattegat møtes. Her traff vi også på denne gangen 4 sel unger.

1  Takk, Reisejente85_
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Et artig sted å ha vært. Ikke et superspektskulært sted, men om msn allerede er i Skagen må man ta turen.

Det ER ved kysten.
Det KAN blåse.
...ta med en genser...

1  Takk, YALLAMANN
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur, vi gikk i nydelig vær
Anbefales, gikk til det grå fyr etterpå
Fin tur frem og tilbake
Litt vanskelig å få parkert.

Takk, mongra73
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Var en fin gå tur ifra Skagen hele veien opp til grenen. For de som blir slitne som meg kan man ta sandstormen ifra grenen til enden av Danmark. Problemet er at de kun tar kontanter. Så husk å ta det med

Takk, SteinarS631
Anmeldt 18. februar 2020

Var heldige med været ved dette besøket. Opprørt der havene møtes. Kort og flott spasertur i Skagen-lys til tuppen. Møtte på flere seler på land

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, Norwegian_couple4