Spektakulært

Reisejente85_
Larvik, Norge
Les alle 1 710 anmeldelsene

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Dette er et must om du er i Skagen. Her «møtes» to hav, og det er mildt sagt oppført hav utenfor Grenen. Selene lå og koste seg på stranden og poserte villig for ivrige fotografer.

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, OdBjB
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Det er absolutt et must å ta seg turen helt ut på Grenen hvor de to havene Skagerrak og Kattegat møtes. Her traff vi også på denne gangen 4 sel unger.

1  Takk, Reisejente85_
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Et artig sted å ha vært. Ikke et superspektskulært sted, men om msn allerede er i Skagen må man ta turen.

Det ER ved kysten.
Det KAN blåse.
...ta med en genser...

1  Takk, YALLAMANN
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur, vi gikk i nydelig vær
Anbefales, gikk til det grå fyr etterpå
Fin tur frem og tilbake
Litt vanskelig å få parkert.

Takk, mongra73
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Var en fin gå tur ifra Skagen hele veien opp til grenen. For de som blir slitne som meg kan man ta sandstormen ifra grenen til enden av Danmark. Problemet er at de kun tar kontanter. Så husk å ta det med

Takk, SteinarS631