Eltar
Anmeldelse av Brondums Hotel
5,0 av 5 boblerAnmeldt 30. nov. 2018
Dato for oppholdet: mai 2018
Romtips: Hotellet har aneks, så vær presis i din bestilling dersom du vil bo i hovedhuset.
4,0 av 5 boblerVerdi
14.3 km fra Brondums Hotel
Restaurant
Se flere hoteller i Skagen
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening, herlige omgivelser og ro i sjelen. En oktober weekend i Skagen gir ro, gode følelser og herlig dansk lynne. Vi hadde middag i restauranten fredag aften. Herlig atmosfære, litt lite, gammeldags matutvalg, men karakter 4 er jo Ok. Vinen får 5+, service 5 - og tilstøtende salong med peis avsluttet måltidet på en fantastisk måte. Vin og ost i salongen var et godt valg. God stemning, fyr på peisen og hyggelige gjester.
Men rommet med bad i admiralsgården hadde gode senger, men barnemøbler i salongen på
rommet var litt trist. Badet var kaldt og lite innbydende, men som sagt atmosfære «beats liuxury» We’ll meet again.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Clingh
Anmeldt 25. april 2018

Når vi ankom Skagen var det kaldt og vind, derfor var det skuffende at også badeværelset og værelset var kaldt, det tok lang tid å varme det opp, man skulle tro det var lett å sørge for at gjestene har varme rom når de ankommer. Vi valgte rom i den gamle delen av hotellet med toalett og bad på gangen, og det er helt greit det, men ikke når man fryser.
Hotellet har veldig mye sjel, det er reint og ryddig over alt, men det var så kaldt at jeg reiste derfra med feber.

Romtips: for meg var det ingen tvil, den gamle delen av hotellet
Dato for oppholdet: april 2018
Takk, TorfinnForberg
Anmeldt 5. januar 2018

Vi skulle spise middag her, og ble toatalt oversett av betjeningen.Vi var nesten som luft for dem. Da vi påpekte dette, fikk vi beskjed om å finne et annet sted å spise. Elendig service. Var ingen hyggelig atmosfære i det hele tatt.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, toveervi
Anmeldt 7. august 2017

Jeg er sikker på at Brøndums Hotell en gang har vært et storslagent og flott hotell, det er det dessverre ikke i dag. Vi ble plasset på Admiralgaarden, et lite stykke fra selve hotellet og det som møtte oss var rett og slett skuffende. Rommet vår var veldig spartansk, med kun en vask og et skap. Det var ikke spesiellt rent, men ei heller veldig skittent. Litt morsomt at kunsten på veggen bestod av det samme bildet på hver sin vegg.

Toalett og dusj fant vi på gangen og det bar preg av å være godt brukt til alle døgnets tider. Frokost varte fra 07:30-10:00, men da vi kom klokken 09:00 var det allerede tomt for en del pålegg og drikke. Vi spiste en 3-retter i restauranten som var helt grei, det var dog ikke verdt pengene vi brukte på det. Vi hadde en veranda på rommet, men denne var full av sand som da selvfølgelig ble dratt inn på rommet og der ble den liggende, renholdspersonalet tok seg ikke bryet med å støvsuge.

For prisen vi betalte her hadde vi virkelig forventet mer. Det skal sies at personalet er nokså hyggelige, men totalopplevelsen var svært skuffende.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, grimalexanders
Anmeldt 23. juli 2017

Vi har vært mange år på Brøndum. Ved feil i vår bestilling fikk vi tildelt rom på Admiralgaarden.
Rommet stanket røyk, mer enn etter en natts fest. Renholdet var slett - veggen ved vasken hadde hvite flekker og rennemerker etter tannpuss - ufyselig. Vasken var skitten og gulvteppet hadde brune flekker og veggen hadde sprukket tapet.Tok bilder og viste det ved betaling. Rommet var forøvrig svært lite og til grader kummerlig utstyrt, en slags stol og ett lite bord (skrivebord??).
Dette var pinlig - trodde vi var kommet til et vandrehjem ikke til et hotell med stil og historie.

Romtips: Admiralgaarden er ikke et hotell
Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Odd H