Gratis avbestilling frem til 28/07
Gratis avbestilling frem til 26/07
Gratis avbestilling frem til 27/07
Gratis avbestilling frem til 23/07
Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Etter mange års ekteskap, selv om det ble et år for sent feiret, valgte vi å feire begivenheten på Ruths Hotel i Gamle Skagen.
Her bor man godt med gode senger, hyggelige rom med typisk Dansk atmosfære, og kort vei til Skagen.

Opphold: august 2017
Takk, Royh s
Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Pluss: sjarm, service langt over det som er vanlig. Svært imøtekommende velkomst. Koselig, stort rom. Nydelig frokostbuffet. Super beliggenhet midt i gamle Skagen - ett minutts gange til strand med nydelig solnedgang.

Minus: flere barn får være i spaet utenom tidspunktene dette er tillatt. Blir ikke mye relax da.

Fint opphold, men den desidert dyreste hotellnatta på vår Danmarksferie.

Opphold: juli 2017, reiste som et par
1  Takk, Randi L
Anmeldt 23. mars 2017 via mobile enheter

Ruths Hotel i gamle Skagen og Strandhotellet, som henger sammen med Ruths Hotel, er det hotellet jeg har anbefalt mest!
Hvis du liker Danmark, og ikke har vært her, bør du ta turen. Jeg har besøkt 56 land og ligget på utallige flotte hoteller! Men Ruths Hotel står helt på toppen av MUN favoritt liste. Ikke fordi det er så luksuriøst, men fordi atmosfæren og beliggenheten er så unik. Mellom sanddynene, med utsikt mot havet og stranden, ligger det skjermet mot den verste vinden. Leilighetene og Strandhotellet er mine favoritter, fremfor rommene i selve hotellet. Jeg elsker det klassisk danske interiøret her. Og kvaliteten i alt som serveres og leveres.

Opphold: juli 2016, reiste med venner
Takk, Siv S
JanLudvigsen, Gæsteansvarlig på Ruths Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2017

Kære Siv S

Tak for den flotte anmeldelse, som også viser at du til fulde har forstået hvad Ruths Hotel Oplevelsen handler om. Selvom vi er et 5-stjernet hotel, så ønsker vi nemlig ikke at bruge ordet luksushotel i vores beskrivelse. Ruths Hotel handler for os om afslapning og livsnydelse, hvilket du vist er meget enig i :)

Tak for din flotte beskrivelse af Ruths Hotel Oplevelsen

Med venlig hilsen
Jan fra Ruths Hotel

Anmeldt 20. juli 2016 via mobile enheter

Vi var og spiste her med venner under Skagenfestivalen og hadde tastingmenyen. Den var fantastisk! Masse bra smaker, mye fisk, men likevel spennende smaker som gikk godt til hverandre og vinen. Vi hadde også vinpakke som passet perfekt til maten. Servicen var bra, og veldig bra presentert. Mange forskjellige servitører og kokker gjorde at bi var litt forvirret over hvem vi skulke forholde oss til. Men de hadde mye å gjøre, så det er forståelig. Det koster endel, men når man vet hvilket arbeid som ligger bak og antallet retter og appetittvekkere fra kjøkkenet, så var det inget å si på prisen. Tror vi fikk 16 forskjellige serveringer. Kommer gjerne tilbake en annen gang, men tror vi heller kommer utenom Festivalen, da noen av oss var nokså segne og slitne etter flere dager på festival.
Lokalene er litt for lik selskapslokaler og ikke spesielt koselige, men foajeen er derimot nåde trivelig og koselig.

Opphold: juli 2016, reiste med venner
Takk, Itta61
Anmeldt 1. juli 2016 via mobile enheter

God tone fra første stund, og man ble vist opp på værelset. Noe man slett ikke blir over alt. Mange steder ved kysten merker vinden godt og den var da også her, men ikke sjenerende. God og variert frokost hvor man kunne bestille litt ekstra fra kjøkkenet også. Kan trygt anbefales til alle. Fin liten spa avdeling med basseng for de voksne.

Opphold: juli 2016, reiste som et par
1  Takk, KaiStick