Gratis avbestilling frem til 12.10.22
Gratis avbestilling frem til 13.10.22
ZenHotels.com
Lol.travel
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde her to netter. Begge rommene våre var små og sparsommelig innredet. Soverommet lå rett over et bråkete utested som var sent oppe. Her er ingen air condition så vi var nødt til å ha vinduet oppe. Det var ingen minibar/kjøleskap og kun plastkrus på badet. Badet trenger fullstendig rehabilitering. Hvem bruker dusjforheng på badet i dag? Ikke vi. Det er uhygienisk. Det var sort (mugg?) mellom flisene og en vifte på badet var full av støv. Vi spiste frokost og en middag på stedet. Maten var god! Enkelte ansatte var hyggelige, enkelte var uhøflige/lite imøtekommende. For NOK 2000 pr. rom/natt forventes bedre standard!

1  Takk, Annekiroy
Anmeldt 5. desember 2019 via mobile enheter

Vi ringte hotellet og fortalte vi kom litt seint men ønsket middag. Resturanten holdt åpen slik at vi fikk mat og en øl. God service og trivelig betjening i hotell og resturant.
Enkle greie rom med TV.
Frokost fra 0630, dessverre fikk vi ikke prøvd den da vi ble hentet av taxi like før de åpnet frokosten.
Hotellet ligger like i gågaten og her er det mye liv om sommeren

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, 807bj_rnh
Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

Folkens hotel ligger sentralt i Skagen. Stedet har et tilhørende vertshus /pub hvor det noen ganger er Live music. Fikk rom i 3 etg. Greit rom men litt trangt.
Frokost var enkel men meget god. Hyggelig betjening. Hotellet har også ekstra parkerings plasser over gaten for hotellet.
Utmerket utgangspunkt for å sykle en tur.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, janmh2014
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Fine og rene rom med det man trenger.
Frokosten har det man må ha. Litt for enkel etter min smak.
Hyggelig og behjelpelig betjening.
Sentral beliggenhet slik at man kan gå til alt. Gode parkerings muligheter

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, AshildBrestrup
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Bodde ikke på hotellet men gikk innom å kjøpte oss frokostbuffet. Det angrer vi ikke på!!! Her var det perfekt kokte egg, nydelig sprøtt bacon, flere typer brød og rundstykker med nydelig sprø skorpe, god appelsinjuice, flere sorter melk, frokostblandinger, frukt, bakverk, lun leverpostei med bacon, flere typer kjøttpålegg, ost mm. Dette er helt klart en av de beste hotellfrokostene vi har spist.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, RB844