“Danske KAGE”
Anmeldelse av Krages Bageri Og Cafe

Krages Bageri Og Cafe
Vurdert som nr. 1 av 3 Dessert i Skagen
Anmeldt 16. september 2021

Etter å ha besøkt Grenen og det Grå fyr var det tid for kaffe og Gode danske Kage, bakeriet ligger i Skagen og like ved Hovedveien med god Parkering like ved, stoler ute med bord og servering av hyggelige personale. Stopp her for en Nytelse.

Takk, Sigvald T

Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Vi var her to ganger i løpet av en uke, besøkene ble veldig ulike tross at vi ble servert og ivaretatt av mange av de samme ansatte.

Første gangen vi ankom var utvalget unikt stort og ferskt. Den andre gangen ikke like ferskt og halvparten av utvalget var tilgjengelig.

En av gangene ble vi maset på for å bestille og følelsen av stress ble derfor høy i forhold til å få valgt blant det store utvalget. De ansatte var sikkert bare ute etter å få køen effektivt bort, men opplevelsen ble litt ødeleggende.

Vi var tørste på vann uten kullsyre og det hadde de ikke, og kunne ikke gi oss vann fra springen, vi hadde ikke lyst på sukkerholdige drikker og drakk derfor fra medbragt vannflaske. De kunne heller ikke selge oss kaffe med isbiter, eller iskaffe uten melk, bare iskaffe med melk-for det var slik menyen deres så ut. Trist.

Den andre gangen vi kom ble vi bedt om å sette oss ut selv om de ikke stengte før om en og en halv time, da de skulle vaske inne. Vi med flere satt oss inne av like vel.

Men kakene er unikt gode her. Men kanskje det er best å kjøpe og ta med seg til en park!?

Dato for besøk: august 2019
Takk, dorthesKS
Anmeldt 12. mai 2019

Vi besøkte Krages Bageri for å kjøpe danske spesialiteter til å ta med til Norge. Nydelig brød og kaker og hjelpsom betjening.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, nicolay434
Anmeldt 7. august 2018

De serverer deilige, lune frikaddeler til frokost. Hyggelig personale og god service. Hyggelig beliggenhet ved Skagens museumet og Brøndums.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, kmuh
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Flott bakeri med godt utvalg og en veldig fin disk baguetter, kaker, råvarer og salatbar! Sandwich lages mens du står der og godt utvalg fyll, ikke sparsom heller! Topp

Dato for besøk: juli 2018
Takk, NorwegianTurists

Reisende som så på Krages Bageri Og Cafe, så også på

Har du vært i Krages Bageri Og Cafe? Del dine erfaringer!