“delig mat og veldig hyggelig service”
Anmeldelse av Det Lille Kaffehus

Det Lille Kaffehus
Vurdert som nr. 36 av 69 Restauranter i Skagen
Anmeldt 22. november 2018

Vi fikk meget god mat og godt drikke, samt en veldig hyggelig service sist vi var på Det Lille Kaffehus i Skagen, og kommer gjerne igjen

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 144Bj_rn_A

Anmeldt 28. juni 2015

Svært vennlig personale som lagde god kaffe i koselige omgivelser. Hadde et godt utvalg i konfektercsom smakte utmerket.

Dato for besøk: juni 2015

Anmeldt 16. juni 2018

Dato for besøk: juni 2018

Reisende som så på Det Lille Kaffehus, så også på

Skagen, North Jutland

Har du vært i Det Lille Kaffehus? Del dine erfaringer!