“Etter nye eiere glem dette stedet ”
Anmeldelse av Pakhuset

Pakhuset
Vurdert som nr. 9 av 68 Restauranter i Skagen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Fiskesuppen var den beste i Skagen! Men nå den dårligste jeg har spist ever. Dyr og ikke det samme som før. Var omtrent bare suppe ikke noe skall dyr eller fisk i suppen !!!! Dårlig skjerp dere !!!

Takk, 497petterb

Anmeldt 28. mai 2018

Når betjeningen kan og er interessert i jobben sin, får gjestene ikke bare en god matopplevelse, men også følelsen av at stedet er til for gjestene.
Her spiser man fisk, for det kan de. Damen som serverte var ikke bare en god servitør, men også en god selger. Og hvorfor ikke la seg forføre når man vet det kommer noe godt,Velg vinpakke, da de har bedre greie på hva som passer best. Dette er et godt tips også til vinkjennere.

1  Takk, Royh s
Anmeldt 22. mai 2018

Kanskje Skagens beste restaurant varter opp med sjømat og et godt vinkart. Her koste vi oss skikkelig.

Takk, 515ivers
Anmeldt 14. mai 2018 via mobile enheter

Tid for frokost (Lunsj)..?? Da er dette et meget godt alternativ. Her var det veldig koselig atmosfære for en kald øl og en bedre lunsj!!

Takk, Cecilie D
Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Vi var heldige og fikk bord, og hadde store forventninger til restaurantbesøket, da restauranten hadde fått svært gode tilbakemeldinger på TripAdvisor.
Ved ankomst ble vi oversett og betjeningen var mest opptatt med egne gjøremål. Et lite smil og "velkommen" hadde vært hyggelig. Manglende oppmerksomhet fortsatte gjennom hele måltidet.
Vi kjøpte tre ulike hovedretter og maten var en skuffelse, særlig rødspetten, som var utrolig mager. Kvaliteten på maten sto på ingen måte i forhold til prisen.
Mat og service var langt under det en kan forvente seg av et restaurantbesøk, særlig i den prisklassen.

Takk, Ttyss

Reisende som så på Pakhuset, så også på

Skagen, North Jutland

Har du vært i Pakhuset? Del dine erfaringer!