“alltid godt med en is”
Anmeldelse av Iscafeen

Iscafeen
Vurdert som nr. 2 av 3 Dessert i Skagen
Anmeldt 22. november 2018

Ja vi liker å komme innom Iscafeen når vi seiler til Skagen. Hyggelig og mye god is og masse hyggelige mennesker. Skagensommer!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 144Bj_rn_A

Anmeldt 21. august 2017 via mobile enheter

Besøkte stedet etter anbefaling fra andre. Fantastisk hyggelig hage. Rimelige og utrolig gode lunsjretter. Hyggelig betjening og trivelige omgivelser!

Dato for besøk: august 2017
Takk, Tourist118747
Anmeldt 17. juli 2017 via mobile enheter

Vi gikk innom for en kopp kaffe tidlig en søndags morgen, mens vi ventet på at Skagen "skulle åpne" (kl. 10.00). Vi ville begynne vår tur i Skagen med et besøk på museet Ankers Hus, for så å ga gjennom shopping gaten.
Jeg bestilte en stor soft is, jeg tror det er den største softisen jeg noen gang har fått!
Servicen vi fikk var helt fantastisk - utrolig imøtekommende!
Dette stedet er et "must" hvis du er i den nordre enden av "Strøket" i Skagen.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Marktann
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Vi har tidligere besøkt iskafeen og så fram til et nytt besøk. Når vi var i nærheten og skulle spise lunch, var dette et naturlig sted å gå. Bordet vi fikk var i haven så vi satt bra. Ble godt mottatt og fikk god service. Det ble bestilt ulike retter av selskapet, men alle var fornøyd med maten. Stedet anbefales.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, alfjohann
Anmeldt 9. august 2016 via mobile enheter

Gjennom mange årlige ferier på Skagen er iscafeen alltid med på besøkslisten. Utrolig hvor mye is som kan stables i en vaffel. Og så smaker den bare førsteklasses. I år spiste vi også i smørbrødkafeen, hyggelig lokale som nå drives sammen med iscafeen, et helt greit utvalg av ikke for mange smørbrød å velge i mellom, godt øl, både lokalt (Skagen Bryghus) og annet. Hyggelig betjening. Alt i alt samlet en meget god opplevelse. Pris helt grei og godt i samsvar med mengde / kvalitet.
PS: Isen skal nytes på på småbordene ute med utsikt til livet på gaten innover mot byen.

Dato for besøk: august 2016
Takk, OleFredrikVego

Reisende som så på Iscafeen, så også på

Skagen, North Jutland

Har du vært i Iscafeen? Del dine erfaringer!