“Flesk med litt biff”
Anmeldelse av Jensens Boefhus Skagen

Jensens Boefhus Skagen
Vurdert som nr. 43 av 60 Restauranter i Skagen
Anmeldt 25 juli 2017 via mobile enheter

Bra betjening, men Rib Eye biffen var i det seigeste laget. Var veldig hyggelig å sitte ute i hagen da.

Takk, Fjotolf
Jensens-Bofhus, Gæsteservice på Jensens Boefhus Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29 juli 2017

Hej Fjotolf.
Tak for din anmeldelse. Vi sætter pris på din feedback.
Jeg er glad for at høre, at I fik god service hos os, og at I nød at sidde i vores gårdhave.
Samtidig beklager jeg, hvis din Rib Eye ikke levede op til sædvanlig standard. Snakkede du med personalet i restauranten om dette? Vi laver nemlig altid en ny omgang mad, hvis ikke den er som ønsket.

Anmeldt 14 juli 2017 via mobile enheter

Fire barn og fire voksne spiste her to kvelder. God mat og oppmerksomt personale begge kveldene. Hyggelig å sitte ute i bakgården.

Takk, Siri R

Hej Siri.
Mange tak for din anmeldelse! Vi værdsætter virkelig dine skønne ord.
Dejligt at høre, at I har haft gode oplevelser hos os, og at I kan lide maden og betjeningen.

Anmeldt 25 juni 2017 via mobile enheter

Vi valgte stedet fordi man tilbød en treretters middag til 225 DKK, men som viste seg å koste 250DKK. Allikevel grei pris. Man kunne velge blant de fleste rettene uten pristillegg. Serranoskinke til forrett var helt grei, men ikke spesielt raffinert servert. To ruller med skinke smaker greit, men ser ikke spesielt ut. Biff til hovedrett var mør og saftig og smakte godt. Vinen var godt temperert. Bestilte 50cl øl og fikk 33cl. Det ville de skifte, men takket nei. Allikevel var regningen på 50cl. Til dessert softice så nye man orket. Betjeningen virket uerfarne og rotete, men var blide og hyggelige, men ikke hjertelige. Unge henter som mot kveldens skutt kl 23 var mer opptatt av å snakke med sine guttevenner i baren enn å ta seg av gjester. Uprofesjonelt og upassende. Stedet var som forventet, men må løfte seg flere hall på profesjonalitet for å nå opp. Litt mer personlig personale kunne også være på sin plass.

Takk, Henning H
Jensens-Bofhus, Gæsteservice på Jensens Boefhus Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6 juli 2017

Hej Henning.
Tak for din anmeldelse. Vi sætter stor pris på din ros og din feedback.
Jeg er glad for at høre, at du kan lide maden. Samtidig beklager jeg, at betjeningen ikke levede op til sædvanlig standard. Sådan skal det naturligvis ikke være, når du besøger os.
Du skal vide, at vi samler alle input og bruger i vores løbende evalueringer til at finde forbedringer og ændringer.

Anmeldt 4 juni 2017 via mobile enheter

Greit lokale. Utrolig dårlig service, direkte frekke personale, kald mat mm. Vi fikk utrolige desserten før hovedretten !

Takk, Tor H
Jensens-Bofhus, Gæsteservice på Jensens Boefhus Skagen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14 juni 2017

Hej Tor.
Tak for din anmeldelse. Sådan skal det naturligvis ikke være, når du besøger os. Hvis du sender mig dine kontaktoplysninger i en e-mail til info@jensens.com, får jeg restauranten til at tage kontakt til dig hurtigst muligt. Skriv i mailen, at den er som svar på denne anmeldelse og kommentar.

Anmeldt 1 juni 2017

Som alltid da vi besøker et av Jensens Boefhus sine restauranter får vi velsmakende mat. Dette stedet leverer god mat og vi møtte en hyggelig og hjelpsom betjening.

Takk, KMSN

Hej KMSN.
Tusind tak for din anmeldelse! Vi sætter virkelig stor pris på de flotte ord, og vi er utrolig glade for, at I nød maden og betjeningen i vores restaurant. Vi glæder os til at byde jer velkommen igen! :-)
Vh. Kasper

Reisende som så på Jensens Boefhus Skagen, så også på

Skagen, North Jutland
Skagen, North Jutland

Har du vært i Jensens Boefhus Skagen? Del dine erfaringer!