Kunstner museum

Et absolutt must å besøke museet for de kunstinteresserte. Mangle flotte malerier fra Skagen... les mer

Anmeldt 16. august 2020
alf_gea
Kolbotn, Norge
Imponerande

Anmeldt 9. juli 2020
128eirikh
Bergen, Norge

Anmeldt 9. juli 2020

Fantastisk! No forstår eg dei som seier at gode kunstnarar kan fanga detaljar som ikkje eit fotografi kan gjera. God informasjon om dei ulike kunstnarane. Kvalitetsbutikk i museet, ikkje noko dill og dall.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, 128eirikh
Anmeldt 18. februar 2020

Bodde beleilig på fantastiske Brøndums Hotell vis-a-vis museet. Oversiktlig museum som er lett å like og med mesterverker i fleng

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, Norwegian_couple4
Anmeldt 28. oktober 2019

Da vi besøkte Skagens Museum for kort tid siden, hadde museet en separatutstilling av en av distriktets egne store Skagen-malere - Holger Drachmann. For den som liker denne genren var denne utstillingen alene besøket verdt - fantastiske bilder avløste hverandre.
Drachmann var en svært produktiv kunstner, og behersket mer enn pensel og staffeli, noe blant annet boken "Jeg er hav" forteller mer detaljert om. Å se viktige deler av hans produksjon, og det arbeidsrommet han både skrev og malte i på slutten av sitt liv, var en opplevelse som vil bli husket lenge!

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, Frank W
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Fint museum med «alle» skagenmalernes flotte malerier. Morsomme, kunnskapsrike og hyggelige guider. Grei adgangspris. Litt lite med parkeringsplasser for bevegelseshemmede i nærheten.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, kirenoj
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Koselig å gå rundt å slappe av og titte på kunst fra Skagen:-) mange fine malerier, mye historie . Anbefales.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, anka345