“Fantastisk fiskemiddag”

Cafe & Restaurant Kokkenes
Vurdert som nr. 1 av 69 Restauranter i Skagen
Anmeldt 20. desember 2018

Fikk full oppmerksomhet da man kom inn. Drikke kom raskt på bordet. Maten kom og veldig raskt. Fisken var utsøkt, og betjeningen var veldig flinke og hyggelige.

1  Takk, Svein K

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde en dansk lunch med fisk, sild og
annet snadder med Skagen pilsner og en lille en for meg. Kona hadde et dansk smørrebrød. Maten var herlig, fersk og kreativt servert. Anbefales sterkt til lunch- og sannsynligvis middag.

Takk, Clingh
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

To voksne og en 2,5-åring på utflukt. Vi bestilte fish'n'chips til mor og barn, og sandwich med Black Angus til far.

Maten var meget god og pent presentert. Fisken smakte ordentlig godt. Steaksmørbrødet var også utmerket- kanskje litt for stekt for min smak - litt rosa er bedre.

Fet var bra med folk denne oktoberlørdagen, men vi fikk bord og god service av hyggelig betjening. Lokalene var også hyggelige.

Vi kommer sikkert igjen!

Takk, EyAndreas
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og god service.
Tatt raskt imot, hjelpsom med valg av meny, oppmerksom og rask oppfølging underveis i måltidet.
Tilbaketrukket og rolig miljø.
Får lyst til å komme tilbake.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Torbjørn S
Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Hadde en nydelig 4 retters meny 22 august
Hummersuppen er det neste jeg har smakt.
Hovedrett likeså og dessert

Dato for besøk: august 2018
Takk, helgaengelinaa

Reisende som så på Cafe & Restaurant Kokkenes, så også på

Har du vært i Cafe & Restaurant Kokkenes? Del dine erfaringer!