“Kokkenes svarte til forventningene!”

Cafe & Restaurant Kokkenes
Vurdert som nr. 2 av 66 Restauranter i Skagen
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Hadde bestilt bord i god tid før vi ankom Skagen. Hadde god erfaring med 5 retters meny. Denne gangen valgte vi «Tournedos af Irsk Black Angus «. Kjøttet var perfekt tilberedt! Smeltet i munnen. Smakene på tilbehøret og sausen var bare himmelsk! Med en god vinanbefaling ble dette måltidet perfekt! Behagelige og dyktige servitører! Anbefales!

Dato for besøk: august 2020
Takk, ingerjohannen2015

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

God mat, men mye å gjøre så det tok en halv time før vi fikk mat.
Spiste reker, lite brød.
Andre spiste pomfritt og smørbrød

Takk, mongra73
Anmeldt 18. juli 2020

En fantastisk restaurant.Supergod mat og ypperlig service. Fra vi kom til vi gikk var de ansatte oppmerksomme. Den nydeligste biffen vi har fått servert.Etter en uke i Skagen fant vi endelig ett supert sted.

Takk, HennyL52
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste fisk og biff der. Veldig bra plass med god mat. Hyggelig betjening.
Noen småting.. Måtte spørre etter ment, men tror det bare var en glipp. Dårlig utvalg av whisky til kjøtt, og de som serverte visste ikke hva de hadde....
Ellers var alt bra.

2  Takk, Jrv79
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Bestilt fiske suppe! Det var lite fisk i suppe og smakte bare fløte! Skuffende! Fish and chips var bra! Burgeren var også Ok.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Sara N

Reisende som så på Cafe & Restaurant Kokkenes, så også på

Har du vært i Cafe & Restaurant Kokkenes? Del dine erfaringer!