“Ok pizza”

tor. 20.6.
20:00
Vurdert som nr. 29 av 69 Restauranter i Skagen
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Vi gikk til denne restauranten for å spise pizza. Pizza var helt Ok. Litt for mye tørr kant, og pizzasausen var litt tam/smakløs.
En i følget spiste god ravioli.

Takk, monicas265

Anmeldt 7. august 2018

Her spiste jeg den deiligste pastaen jeg har smakt siden Tobago, problemet var bare at jeg satt jeg fikk problemer med magen etter måltidet og satt på toalettet resten av kvelden. :( Mannen min spiste en deilig pizza.

Takk, kmuh
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Vi var på besøk i byen en sommerdag i starten av august, solen skinte fra skyfri himmel og det var varmt. Vi ble etter hvert både sultne og tørste, og siden det var så varmt ville vi finne et sted hvor vi kunne sitte ute å spise. Valget falt på denne restauranten som ligger fint til med utsikt mot gågata. Vi bestilte en selvkomponert pizza på deling, det fikk vi uten ekstra kostnad. Maten kom raskt på bordet, og vi fikk servert pizzaen delt på hver vår tallerken. Pizzaen var god, og det var mer enn nok med en halv til oss hver. Pizzaen kostet 96 danske kroner. De som jobbet der var hyggelige, og vi hadde en positiv opplevelse. Kan anbefales.

Takk, 769karlf
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Fryktelig frekk servitør ødela opplevelsen med «sorry, excuse me, thank you!» selv om hun hadde all den plass i verden. For ikke å snakke om blikkene som kunne drepe, og maten sto i stil. Aldri mer.

Takk, Rasmus G
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig restaurant og fin restaurant med god italiensk mat og god service. Anbefales virkelig. Denne restauranten er verd et besøk eller flere

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 561bertils

Reisende som så på Restaurant og Pizzeria La Familia, så også på

Skagen, North Jutland

Har du vært i Restaurant og Pizzeria La Familia? Del dine erfaringer!