“Middag”

Restaurant og Pizzeria La Familia
Vurdert som nr. 24 av 66 Restauranter i Skagen
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Meget god pizza ❤️
Vi var 8 stk og alle var super fornøyde.
Mye folk og de hadde mye å gjøre
Toalettene var derimot lite hyggelig å bruke- de hadde trengt en vask og papir tømming.

Takk, mongra73

Anmeldt 16. juli 2020

Endelig kunne vi nordmenn igjen besøke Danmark, og jeg gledet meg til å besøke min yndlingsrestaurant La Familia i Skagen. Jeg ble ikke skuffet. Som tidligere bestilte 2 av oss pizza, mens 2 andre bestilte kjøtt. Pizzaen er fortsatt Danmarks beste, og kjøttet var fantastisk. Et absolutt deilig måltid til en fornuftig pris

Takk, 700normand
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Fin restaurant med god service! Veldig barnevennlig og familievennlig restaurant. Veldig god glutenfri pizza

Takk, linncecilier
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Pizzaen var kjempegod, stemningen god, betjeningen hyggelig, koselige lokaler.
Kan også ta med eller få bragt pizzaen:-)

Takk, anka345
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Masse folk og sikkert vært en travel dag så det så litt «rotete” ut der. Vi satte oss likevel ned. Kelneren raskt på plass, kort ventetid og maten smakte veldig godt.

Takk, Tourist118747

Reisende som så på Restaurant og Pizzeria La Familia, så også på

Skagen, North Jutland

Skagen, North Jutland

Har du vært i Restaurant og Pizzeria La Familia? Del dine erfaringer!