“Beste pizzaen vi har spist!”

Restaurant og Pizzeria La Familia
Vurdert som nr. 24 av 66 Restauranter i Skagen
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Beste pizzaen vi har spist! Anbefales sterkt. God service og hyggelig personale ! Gode drinker og hyggelig atmosfære !

Takk, meretepett

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Meget god pizza ❤️
Vi var 8 stk og alle var super fornøyde.
Mye folk og de hadde mye å gjøre
Toalettene var derimot lite hyggelig å bruke- de hadde trengt en vask og papir tømming.

Takk, mongra73
Anmeldt 16. juli 2020

Endelig kunne vi nordmenn igjen besøke Danmark, og jeg gledet meg til å besøke min yndlingsrestaurant La Familia i Skagen. Jeg ble ikke skuffet. Som tidligere bestilte 2 av oss pizza, mens 2 andre bestilte kjøtt. Pizzaen er fortsatt Danmarks beste, og kjøttet var fantastisk. Et absolutt deilig måltid til en fornuftig pris

Takk, 700normand
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Fin restaurant med god service! Veldig barnevennlig og familievennlig restaurant. Veldig god glutenfri pizza

Dato for besøk: juli 2019
Takk, linncecilier
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Pizzaen var kjempegod, stemningen god, betjeningen hyggelig, koselige lokaler.
Kan også ta med eller få bragt pizzaen:-)

Dato for besøk: juli 2019
Takk, anka345

Reisende som så på Restaurant og Pizzeria La Familia, så også på

Skagen, North Jutland

Skagen, North Jutland

Har du vært i Restaurant og Pizzeria La Familia? Del dine erfaringer!