“Herlig indisk restaurant”
Anmeldelse av Kohinoor Indian Tandoori Restaurant - STENGT

Kohinoor Indian Tandoori Restaurant
Kjøkken: Indisk
God for: Forretningsmøter, Familier med barn, Store grupper
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 8. desember 2018

Vi har besøkt denne restauranten flere ganger i løpet av de årene vi har bodd i Tavira. Rikholdig meny og meget god mat. Betjeningen er veldig hyggelige og oppmerksomme.
Sentralt beliggende, like ved Romano broen. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Per-Arne G

Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

God mat og gode anbefalinger av servitør smakfull og riktig krydra etter vår smak
Anbefales for en hyggelig kveld

Takk, 716steinarh
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Alltid møtt med vennlige smil da vi passerer hver dag! vi har nå spist både lunsj og middag her og vi er alle svært fornøyde! Nydelig mat og servies innstilte servitører! Annbefales på det sterkeste!!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, ingridbnilsen
Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, jeg bestillte Chicken Tikka! Det var utmerket! Bare kom hit! Veldig bra! Folka og maten er maeget bra!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, FredrikEBjork
Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Spiste kjempe god kyllingtandoori. I tillegg til veldig vennlig betjening, gjorde opplevelsen verd 5 stjerner!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Andrerim