“Flott plass”
Anmeldelse av Koliba Kamzik

Koliba Kamzik
Vurdert som nr. 1 av 29 Restauranter i Vysoke Tatry
Anmeldt 2. juli 2015

Jeg og min kone hadde lunch her i dag og det smakte utmerket, jeg hadde ørret og minkone enslovakisk rett

Takk, Stig H

Anmeldt 1 uke siden

Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

APLENDSLOVAKIA, Manažér på Koliba Kamzik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6 dager siden

Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

APLENDSLOVAKIA, Manažér på Koliba Kamzik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Anmeldt 4 uker siden

APLENDSLOVAKIA, Manažér på Koliba Kamzik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Reisende som så på Koliba Kamzik, så også på

Tatranska Lomnica, Presov Region

Stary Smokovec, Presov Region

Har du vært i Koliba Kamzik? Del dine erfaringer!