Gratis avbestilling frem til 19.02.23
Agoda.com
Expedia.comUSD 141
ScandicHotels.comUSD 137
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Et koselig hotell med bra service.
Var litt i det varmeste laget da vi var her, å fikk ikke kjølt ned rommet noe spesielt..
Men til gjengjeld var utvalg på frokosten bra, et hyggelig sted.
God plass til parkering.

Takk, SiljeMH
Anmeldt 8. august 2018

Gammelt, men velbevart hotell. Hyggelige og imøtekommende personal. Flere spisesteder å velge i innen hotellet, fra det mest eksklusive via det mer normale til en lett rett i barområdet. For de som har lyst og tid finnes det et fristende Spa.
Gratis parkering på hotellets område et pluss.

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, pmauset
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Spiste frokost på dette hotellet.
Første morgen var det tomt for det meste kl.08.30. Personell fikk tilbakemeldinger, de ble irriterte og brukte meget lang tid på å fylle opp.
Det ble køer, irriterte kunder og overfylte rom som ikke ble ryddet.
Andre morgen var det kjente folk og en meget bra ooplevelse av frokosten.
De fylte opp etter hvert som det ble tomt av de ulike ting. Meget bra.

Takk, Rallyrutt
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Dette er 3. Gang vi har vært her. Servicen er super. Blidere resepsjon går det ikke an å finne. Resultet: vi kommer garantert igjen. Byen er stadig verd et besøk: byparken er et syn for øyet, byen er oversiktlig og koselig, mange gamle og særpregede bygninger. Hotellet har et meget godt kjøkken og kelneren mandag kveld overgikk alle positive karakteristikker. Men hvorfor et så godt hotell ikke kan servere espesso-kaffe, er merkelig. Her er et forbedringspotesiale, for vanlig kaffe får ikke toppkarakter.
Peter the norwegian.

Takk, perauens
Thomas A, Chef på Scandic Arvika, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2018

Så trevligt att höra ni trivs hos oss - hoppas vi ses snart igen!

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Fin plass for en god og hyggelig lunsj.
Velsmakende variert mat og hyggelig betjening, deler av bufetten kunne hatt mer belysning.
Det var servering både ute og inne i trivelige lokaler. Arvika har hyggelig torghandel onsdag og lørdag.

Takk, 867astris