Booking.comUSD 144
eDreamsUSD 144
CheapTicketsUSD 144
Anmeldt 26. februar 2020

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 6. januar 2020

Hotell med fri parkering inntil hotellet. Blir møtt av en meget hyggelig dame i resepsjonen som gir oss et veldig trivlig rom, rent og fint over alt og utmerkede senger. Det beste av alt var den utsøkte matopplevelsen vi fikk i flotte omgivelser i restauranten, og med en topp service innstillt betjening.
Vi har mange overnattinger på dette hotellet gjennom mange år, men vi vurderer denne helgen til den absolutt beste. Vi kommer så gjerne tilbake til et nyoppusset hotell ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: januar 2020

Dato for oppholdet: oktober 2019
Anmeldt 9. september 2019

Dato for oppholdet: september 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Thomas A, Chef på Scandic Arvika, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2019