TripadvisorUSD 123

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldt 21. september 2020

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldt 8. august 2020

Fikk tildelt ett rom i hotellets aneks. Rommet var som på bildet, og helt greit til prisen vi beltate. Rommet lå derimot i en kjeller, det var mørkt og skittent på rommet, badet, sengetøyet, gulvet, veggene etc. Klaget på rommet, ble så oppgradert til ett annet rom i samme bygning som resepsjonen. Stort og fint rom, og generelt fin lobby. Men dette rommet var også veldig skittent. Det var mye mugg i dusjen, og generelt mye støv/skit. Var på dette tidspunktet så sliten etter en 9-timers kjøretur, at vi gikk å la oss uten å be om enda ett nytt rom eller å bytte hotel.

Ellers flott beligenhet og hygelig personal.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 618annhelens
Anmeldt 26. februar 2020

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com