“Larver i maten er vist normalt og organisk”
Anmeldelse av The Oven

The Oven
Bestill bord
tor. 29.9.
20:00
Vurdert som nr. 6 av 35 Restauranter i Arvika
Kjøkken: Internasjonalt
Anmeldt 3. september 2021

Jeg og min kjære bestilte smoked burger her. Første inntrykket var bra, maten smakte godt og.
Men så finner min kjære en 2 cm lang larve i salaten på burgeren. Mistet mat lysten begge to!
Kelneren sa dette var helt VANLIG da de har organisk mat.
Så om du ikke liker ekstra proteiner i maten burde dere finne et annet sted å spise på.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Oas986

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Pluss for hjemmelaget burger. Pommes frites virket også hjemmelaget og var utsøkt! Betjeningen kom rask til for å ta imot bestilling. Rask servering. Interiørmessig mørkt, umoderne og lite særpreg. Spesiell lukt i lokalet som var ubestemmelig og minsket apetitten. Serviceinnstillingen hos de ansatte var medium. De kunne med fordel sørget for litt mer interesse for gjestene og oppvartning for å få følelsen av å være godt ivaretatt. Samtidig positivt at ansatte spurte om maten smakte og om vi ønsket å kjøpe dessert og kaffe etter maten.

Takk, rogere589
Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Brunt sted. Dårlig inneluft, så vi burde satt oss ute selv om det var litt kjølig. Velsmakende mat med store porsjoner.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Rolf H
Anmeldt 2. juni 2018 via mobile enheter

Bra sted. Vi fikk en liten varm rød vin. Og vad skjedde De var så trevlige og sa dette vinet kan ikke dere ikke drikke. Ut med det. Får teste en ny vin og etter godkjening fikk vi ny vin. Gott exempel på god service

Dato for besøk: juni 2018
Takk, axept
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Koste oss med nydelig lunsj i det flotte været. Hyggelig betjening. Godt utvalg på menyen. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: april 2018
Takk, AnneogMorten

Reisende som så på The Oven, så også på

Har du vært i The Oven? Del dine erfaringer!