“Fantastisk mat midt i Arvika”
Anmeldelse av Hall

Hall
Bestill bord
tir. 7.2.
20:00
Vurdert som nr. 8 av 34 Restauranter i Arvika
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Artig løsning ved at man selv kan velge tilbehøret (og saus) til biffen. Masse spennende å velge mellom! Kommer definitivt tilbake!

Takk, Camper790613
Thomas A, Hotelldirektör på Hall, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Flott - vi gleder oss =)

Anmeldt 28. november 2015

Dette var virkelig en god opplevelse , ypperlig kjøtt tilberett på en fantastisk måte . Perfekt stekt og med masse spennende tilbehør . God vin og bra service , en resturant som absolutt anbefales hvis du er I Arvika. Sissel og Cato

Dato for besøk: november 2015
Takk, Sissel D
Anmeldt 17. november 2015 via mobile enheter

Hadde ikke trudd det var mulig å få så god biff i arvika men det var det,perfekt stekt og bra tilbehør og gode kjeks før maten,det eneste minuset var att det ikke var nok øl å velge i så jeg savner en amerikansk øl ved neste måltid(coors,miller,budweiser,lonestar etc

Dato for besøk: november 2015
Takk, williamhenryb
Anmeldt 17. juli 2015 via mobile enheter

Maten smaker helt fantastisk. Kjøttet er perfekt tilberedt etter eget ønske, og det er mange spennende tilleggsretter å velge mellom. Lokalene ser super freshe ut, og servicen er upåklagelig.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, 826tillae
Anmeldt 10. juni 2015

Utrolig bra kjøtt resturant med stor meny, der du fritt kan velge tilbehør. Flott service i kjempe fine nye lokaler. Sikkert Arvikas beste resturant. Husk å bestille bord spesielt i helgene for veldig fullt.

Dato for besøk: mai 2015
Takk, Shebbas

Reisende som så på Hall, så også på

Har du vært i Hall? Del dine erfaringer!