Det nasjonale luft- og rommuseet
Bestill på forhånd

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Det nasjonale luft- og rommuseet på
Anmeldt 8. juni 2015

Eit av dei mest besøkte musea i verda byr på alt fly- og romfartsinterfesserte kan ynskja seg. Sjøl for ein som ikkje er spesielt interessert er dette digg! Det er store dimensjonar over dette, men det må det vera, med så mange fly og romfartøy plasserte. Eit must i Washington!

Dato for opplevelse: mai 2015
Takk, Sigmund M
Anmeldt 21. mai 2015

Dette var virkelig en stor opplevelse. Etter lange avstander, kom inn i museet, hvor vi blir møtt av fly, raketter og ikke minst romfart.. Utrolig flott å komme så tett på elementer som vi bare har sett på TV.. At de torde, de som reise først. Besøk inne i romstasjonen var absolutt en høyder.

Dato for opplevelse: mai 2015
Takk, 514HaraldR
Anmeldt 3. april 2015 via mobile enheter

Museet har utrolig mange interessante ting å se på og lære av, men langfredag i påskeuka var det for mange mennesker. Vet ikke om det var på grunn av påsken eller om det er like fullt hver dag, men i dag var det for mange der.

Takk, WikeM
Anmeldt 29. desember 2014

Ta deg tid og du har en heldagsopplevelse her med autentiske mercury og apollokapssler og så uendelig mye mer

Dato for opplevelse: desember 2014
Takk, Olebrumm
Anmeldt 21. juli 2014

Dette var et flott museum, og en del av vår tid. Her bør legge av god tid, mye å se, mye å lære, og svært interresant. Alle bør gå innom her. Det fine med museummer i USA er at de er gratis, og der er flotte. Det skal de ha all ære av.

Dato for opplevelse: juli 2014
1  Takk, Brussels188644