Anmeldt 25. juli 2016

Rommene var store, dog av noe eldre standard. Stor terrasse. Frokosten var fantastisk og kan anbefales. Vi var familie på tre, og hadde tre overnattinger her. Vi fikk straks tilgang til gratis Wi-fi. Servicen på hotellet var bra. Hotellet anbefales.

Romtips: Rom i tredje etasje ligger ved bassengområdet og kan anbefales.
Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Kjetil A
Anmeldt 3. november 2015

Hotellet var svært bra. Wi-Fi var egentlig bare tilgjengelig for HHmembers, men resepsjonen var likevel så vennlig å gi meg koden for fri tilgang.
Fikk dessverre ikke anledning til å besøke restaurant, fitness fasiliteter eller svømmebasseng.
Kundeservice ved bestilling av Super Shuttle til flyplass meget bra.

Dato for oppholdet: oktober 2015
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
Takk, bjartegeess
Anmeldt 27. april 2015

Vi har vært i Anaheim flere ganger og sist bodde vi her da det så så fint ut på bildene. Rommene var store og rene med komfortable senger. Litt gammelt og slitt. Hotellet er veldig stort og upersonlig etter vår smak. Parkering kjøleskap og wifi koster ekstra

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, Anne911
Anmeldt 26. april 2015

Hadde et godt opphold og trivdes godt på rommet med to gode queen size senger. Burde kanskje gitt topp karakter men hotellet var fult og ga noen problemer og lang vente tid ved heisen. Men det eller var det ikke noe å klage over. Kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: april 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hilton Hotels & Resorts
Takk, Geir S
Anmeldt 14. januar 2015 via mobile enheter

Helt ok rom med stor behagelig seng/puter. Men hadde forventet litt mer, det var ikke kjøleskap på rommet... Hilton Hotel uten kald drikke på rommet.. ? (kan bestilles for 25$ )
Wifi 12$ pr døgn.
Bassengområdet er noe slitent, men varmt vann..:)

Dato for oppholdet: januar 2015
Takk, 547oler