“Skuffende”
Anmeldelse av La Scala

La Scala
Vurdert som nr. 13 av 303 Restauranter i Agadir
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 30. juli 2016 via mobile enheter

Svær dårlig og ikke barnevennlig. Hadde ikke ingrediensene til hovedrettene i menyen. Aldri mer her igjen...for min del.

Takk, Faisal M

Anmeldt 1. april 2016 via mobile enheter

Fantastisk god mat og drikke. Mye sjømat. Vin fra marroco og Frankrike . Rettene VAR
Flott tilberedt på tallerken og delikat i smak og syn.
Lokalet var lyse og stilfulle. Nydelig chandelier i taket.
Ute terrasse i ulike "trinn'.
Veldig godt inntrykk og vi anbefaler på det varmeste
Gode priser
Flott service

Takk, Cathrine H
Anmeldt 23. mars 2015

Hyggelig atmosfære,veldig bra service, engelsktalende personale. Henter og bringer til hotellet. Du bør bastille bord her, spessielt I sesong da dette er en meget populær restaurant. Bør prøves.

• Atmosfære
Takk, Roy I
Anmeldt 26. februar 2015

Veldig hyggelig og gå på en restaurant uten innkastere, veldig fine lokaler, god atmosfære, maten var langt over snittet i Agadir, og betydelig bedre en den oppskrytte Pure Passion
Vi var ett reisefølge på 4 og bestillte 4 forskjellige retter som alle var av meget god kvalitet, er litt forundret over at alle restaurantene vi har besøkt serverer pommes frites, maten kunne være exelent med en liten touch av kokkekunst og ikke pommes frites, det er da ikke magi og lage en bakt potet eller en rotmos, men alt sett under ett og tatt i betraktning en veldig serviceminded betjening må vi si oss fornøyd

Takk, tomas h
Anmeldt 17. november 2014

Ta en tur hit om du er i Agadir. Hyggelige ansatte som ga topp service, maten var nydelig og selve restauranten elegant. Ikke spesielt dyrt heller, betalte MAD 135 for indrefilet og ca MAD 200 for en flaske god rødvin.

• Atmosfære
Takk, kanka53

Reisende som så på La Scala, så også på

Agadir, Souss-Massa-Draa Region

Har du vært i La Scala? Del dine erfaringer!