Ulike måter å oppleve Souk El Had d'Agadir på
108 anmeldelser
Agadir Half-Day Tour
113 anmeldelser
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Vi gikk til markedet på ettermiddagen. Det var MYE folk så vi ble gående i kø gjennom markedet. De hadde det aller meste på dette markedet til gode priser.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, brittbb2016
Anmeldt 6. mars 2018

Fantastisk opplevelse..mye flott å kjøpe..masse lokal mat..Oliven ..FRUKT .EUCALYPTUS TEA ..Nøtter..Brød ...Klær..Messing....Alt man trenger...Luktene varen opplevelse i seg selv ..

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Svimesen66
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Ypperlig sted for å få gjort et kupp eller tre. La deg rive med i budrunden og gjør en lek ut av det.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, andersl478
Anmeldt 21. februar 2018

En meget eksotisk opplevelse å vandre gjennom den enorme markedshallen, hvor du kan kjøpe hva som helst. Massevis av frukt, grønnsaker, oliven, krydder, kjøtt, drikke, klær, møbler, Samsung telefoner osv. Fra originale marokkanske varer til billig importvarer fra Kina. Må bare oppleves. Men det er et stort MEN. Nemlig handelen med levende høns og andre fuglearter. I en seksjon av hallen observerte vi handelen, der hønene/kyllingene satt tett i tett i små bur eller lå bundet sammen i beina, to-tre eller fire en en bunt liggende på gulvet. De flakset og bar seg, ble løftet etter beina og lempet rundt i salgsprosessen. De fleste av hønene var hakket og var nesten fjærløse. Jeg gjorde videooppptak med skjult kamera, for sikkerhets skyld, for å dokumentere hvordan dyr behandles ute i verden.
Men spennende var det å oppleve Souken.

Dato for opplevelse: februar 2018
3  Takk, Lars T
Anmeldt 28. november 2017 via mobile enheter

Anbefaler ikke å dra dit på en søndag,Da de fleste marokkanere har fri og har sin handle dag da. Veldig mye folk og mye støy. Ikke nødvendigvis billig der. Noe kan man være heldig med på pris og andre ikke. Man kan finne samme produkter på strandpromenaden til en bedre pris. Har du god tid så ikke gå på det første og beste. PRUT!
Fint å oppleve noe av det lokale. ( men det er ikke helt lokalt alikevel)
Have Nice trip

Dato for opplevelse: november 2017