“Topp mat”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 5 uker siden

Var en gruppe på 20 stk som spiste her og maten var helt topp, og dessertene falt veldig i smak, prisene ligger på ca 300 kr i i snitt med øl, vin og 3 retter og det er bra. Gode biffer

Takk, Heskus

Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Bra Service..Nydelig mat , flotte lokaler og hyggelige priser
Vi prøvde mange forskjellige retter , alt var like utsøkt fra hjemmelaget burger til Andebryst

Takk, Svimesen66
Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 2. februar 2018 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære, fantastisk god mat og bra betjening. 10/10
Dette er nok den beste plassen å besøke, når du er i Agadir!!

Takk, Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 19. januar 2018 via mobile enheter

Meget bra entrecote, grønnsaker og ships, men berneau sausen var dårlig, hadde skilt seg og smakte ikke berneau. Ellers ok betjening, men burde ha kortbetalet som kan bringes til bordet.

Takk, g48j48
Anmeldt 28. november 2017

Meget hyggelig og fin restaurant. Vi spiste der to kvelder og tok en indrefilet som var utrolig god samt at peppersausen var smakfull. Det var ingen grønnsaker så vi kjøpte en salat ved siden av. Fikk også tre prøver av rødvin før vi bestemte oss, så det var bra service.

Takk, Mortensen2015

Reisende som så på El Toro, så også på

Agadir, Souss-Massa-Draa Region

Har du vært i El Toro? Del dine erfaringer!