“Kunne blitt full pott”

Vurdert som nr. 3 av 315 Restauranter i Agadir
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 3. februar 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat til bra priser. Fantastisk beliggenhet, varmt og trivelig lokale.( det er stort sett kaldt overallt i Marokko i februar, både inne og ute. Men her hadde de til og med varme ! ☺️ maten min var nydelig, men T-bone steaken til mannen min var helt rå i midten. Han bestillte også vin til maten og den ble glemt av servitøren. Dette er en restaurant som er verdt å besøke! Men småting som har med slurv fra personalet sin side, gir en 4/5 score. Men allt ligger til rette for en 5/5 score kveld her! ☺️

Takk, Glam H

Anmeldt 26. januar 2018 via mobile enheter

Hyggelig restaurant mot Marina i Agadir. Meget god entrecote med bernaise og god creme brule. Hyggelig og rask betjening. Men breiflabb'en til følget var litt tamt

Takk, g48j48
Anmeldt 19. november 2017

Jeg hadde fått anbefalt dette stedet fra en venn og ville sjekke om det virkelig var så bra som de sa. Jeg spiste Monkfish i folie, men denne retten hadde nok vært mye bedre om kokken hadde brukt noe av alt det fantastiske krydderet ide har i Marokko. Retten var ganske smakløs, så i fht prisen var det ikke verdt det sett utifra mitt ståsted.

1  Takk, reidun136
Anmeldt 20. juli 2017 via mobile enheter

Vi booket bord på Pure Passion etter å ha lest anmeldelsene her. Og vi angrer ikke! Fantastisk mat og spennende smaker, servicen er topp, og stemningen fantastisk! I tillegg tilbyr restauranten transport. En velfortent 1. plass i Agadir.

Takk, Tonje Østrem R
Anmeldt 19. mars 2017 via mobile enheter

Fantastisk mat fra start til slutt. God service og god stemning generelt En av de beste opplevelsene fra Marokko.

Takk, Wander254082

Reisende som så på Pure Passion Restaurant, så også på

Agadir, Souss-Massa-Draa Region

Har du vært i Pure Passion Restaurant? Del dine erfaringer!