“Café Arabe”

Cafe Arabe
Vurdert som nr. 206 av 1 421 Restauranter i Marrakech
Kjøkken: Italiensk, Marokkansk
God for: Romantisk, Barscene, Vakker utsikt
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Café Arabe ligger i en gate man i utgangspunktet ikke forventer å finne en fin restaurant! (Det ligger forresten et par bra restauranter til i samme gate!) Her blir du hyggelig mottat og geleidet inn i baren til en foredrink mens du venter på bord. Personalet er hyggelige og imøtekommende. Vi fikk bord etter 5 minutter og bestilte mat. Maten kom fort. Vinanbefalingen var bra, og oppfølgingen upåklagelig! Meget bra sted, service og mat! Takk for en overraskende god opplevelse!

Takk, frodeh295

Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestemt oss på forhånd at vi skulle spise på Cafe Arabe under oppholdet her i byen og det gjorde vi i går. Til tross for at det var veldig varmt valgte vi et bord oppe på takterrassen hvor utsikten over medinaen var utrolig flott.

Etter to dager med tradisjonell marokkansk mat valgte vi denne gangen pasta begge to. Kjøkkensjefen er italiensk og det merket vi tydelig på kvaliteten på begge de to rettene. Dette var topp håndtverk! Både ravioli og canneloni var perfekt tilberedt og smakte utrolig godt. Jeg hadde creme brule til dessert og den var like god som den som vår sønn lager hjemme!

Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, TFitje
Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Vi var i Marrakech en uke, og måtte stoppe innom cafe Arabe tre ganger!
Det er en fantastisk deilig atmosfære i restauranten, og fin utsikt fra takterrassen.

Må oppleves!!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, arildopstad
Anmeldt 20. mars 2018 via mobile enheter

Avslappa og fin takterrasse med god mat, og alkoservering. Chill stemning, og flott utsikt over medinatakene. Maten (tagine) var god.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, ChristianFoWi
Anmeldt 12. februar 2018

Vi besøkte denne restauranten to dager på rad nå i februar. Fantastisk god mat og vin. Vinen var billig. Helt nydelig sted og god atmosfære med veldig god service. Kan virkelig anbefales.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Vidar A

Reisende som så på Cafe Arabe, så også på

Marrakech, Marrakech-Safi

Har du vært i Cafe Arabe? Del dine erfaringer!